Ett avvikande beteende.

Ne de fanns väll ingen anledning till rubriken kanske, har inte skrivit så mycket på 1 veckas tid, kan bero på att man har jobbat oxå. Samt att de inte har hänt nå specielt under den tiden heller. Har en tendens att vara ganska dött när jag jobbar. Men nu så.. NU e jag ledig, och inte mina vanliga 5 dagar jag e ledig i hela 2 veckor. Har såkallat fripass en passvända, och då undrar ni varför då ? Jo för de e så att man jobbar 12h pass när man jobbar och oftast 4-5 nätter i rad så på ett kvartal blir de en viss övertid för företaget, så istället för att betala ut pengar så ger dom "fripass" ledighet och på ett kvartal (3 månader) så samlas de ihop till 4-5 dagars ledighet. Där av att jag e ledig så länge _^^_

I övrigt så händer de rätt så mycket nu under min ledighet.
Imorgon torsdag e en speciel dag, utöver de som redan vet, men för er andra som läser min blogg ( de få av er ) mäker de imorgon när jag skriver de. Annars så händer de bara att man ska till tandläkaren för sin årliga kontroll, kul inte alls.
Men kan vara bra å göra, vet att jag har små hål bildningar men de har jag haft sedan förra året lr året innan redan.

Annars då, jo fredag bjuder på Sweapsound som firar 5 år i Linköping så dit ska man å ha kul =) Ska åka med Tava dit ner och sedan lär man träffa på massa kända ansikten som man stöt på tidigare, ser så jäkla mycket fram emot de.
Lördag vet jag inte helt hundra än men ska iväg på Toppzi's och Hocknes B-Day fest troligen så de lär bli nice de med =)

Vad mer händer jo.. de är bara 1 vecka kvar tills man drar på Mondaybars Lucia Kryss haha ska bli TOK kul, de har man sett fram emot ett bra tag får hoppas att de levererar oxå _^^_ Min kompis Tava ska få lira på ett av golvet haha så jäkla roligt tycker jag där ska man lätt vara under den studen han lirar.

Ne jag tror jag tar och skriver lite mer imorgon torsdag istället, och eftersom jag e på lite knäppt humör nu så bjuder jag på den här trevliga trudiluten _^^_



//Inchi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar