I was fooled.......

Som många redan har säkert märkt om dom har läst i tidningarna lr på nätet.
Den stora uppståndelsen runt KameraExperten.se
Att de verkar som att dom har blåst sina kunder på pengar.
Från att varit en bra sida på nätet med bra priser och fri frakt till att blåsa sina kunder...

Well.
Im one of em..
Som har blivit blåst =/ Tyvärr.
Har några bekanta som har beställt från dem tidigare och var riktigt nöjda med pris och leverans. Och dom har funnits ett tag och jag har läst om dem innan jag la min beställning. Så jag gjorde min research som jag alltid gör när jag beställer saker från okända ställen på nätet i förväg. Well it didnt help much apparently.

Beställde mig en Canon Speedlite 580EX II blixt til min kamera för 3899 kr. Och de skulle vara min födelsedags present till mig själv. Men så verkar de inte bli.
Beställde den 30 nov, frid och fröjd dom svara på mina mail, var riktigt bemötliga. Utlovade mig leverans den 3 dec.
Händer inget.. Mailar dem igen och får svar att dom har hamnat efter lite i beställningarna och utlovar leverans den 10 dec.
De var de sista jag hörde från dem. =/
Försökte nå dem därefter och makulera min beställning den 17 dec, men inget hänt.
SÅ nu har jag gjort polisanmälan och pratat med min bank och skrivit en reklamation,
så jag får hoppas att jag får mina pengar åter, för de känns smått surt nu att bli av med mina pengar =(
Jag hoppas på de bästa.

Många som tyvärr har råkat ut för de här, och många polisanmälningar har gjort mot KameraExperten.se
Så vi får se vart allt leder. Tråkigt att så många inför jul ska råka ut för detta, specielt när företaget har varit bra från början.
De spekuleras mycket men inget som jag ska gå in på här. Vill ni läsa gå in på www.prisjakt.nu
Well well lets se where this ends.

Marry X Mass to u all.


//Inchi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar