The dating game...

Ja alltså de där med dejting, eller snarare nät dejtning.
Alla dessa Communitys för singlar där ute. Man har ju varit singel ett tag.
Igen.
Och man har ju tittat runt på diverse sidor, och de finns en djungel där ute.
Är man då desperat lr inte om man signar för en sådan sida ?
Well själv så tycker jag de e kul att se vad som finns, och möjligheterna blir ju större på utbudet, och inte de gånger man bara går ut å festar.
Men, de tråkiga är att folk blir ju sååå mycket kräsnare verkar de som. Eller ? Eller e de bara  jag som tycker så?
Någon som kan bekräfta eller dementera detta ?

Hur som haver så har man vart med i några som sagt, och vart de under flera år, under den tiden man är/var singel.
Och med samma resultat. Nada respons.
Och jag vet inte själv men, när ingen skriver så börjar man ju undra.
HOW UGLY AM I ?
Man har ju själv skrivit till folk men inte fått nå respons heller. Så man tappar ju orken.
Shit allt måste ju inte leda till ett förhållande, de e ju ändå ett sätt och lära känna nya människor. Eller ?

När man satt där och läste annat folks presentation på deras sidor så insåg man hur jävla tråkiga de är att läsa.
Välkommen till min fakta bok.!!
Ungefär i den stilen.
"Jag e bla bla bla, jag tycker om bla bla bla."
 Oki vist de e bra med fakta.
Men ge lite nyans till de hela. Var lite rolig med glimten i ögat.
Så jag skrev en just för att vara lite rolig och inte vara så krystad som många andra.

Så avgör ni, de få som läser min blogg. Vad tycker ni ?
Är den tråkig, rolig eller nå andra ord som faller i huvet när ni läser den ?

OM, de inte fanns en bild på personen i frågan, eller en bild på mig så att säga? Skulle ni skriva till honom då ?
Här kommer den i alla fall...


"

Då ska man pitcha in sig så att personen i frågan som sitter och läser detta ska få en uppfattning och intresse.
Ja då kör vi.

Denna produkt är 27 år gammal. Produkten har genomgått många förändringar genom sin tid som den har åldrats.
Men alla funktioner är fullt funktionabla och har passerat samtliga besiktningar.
Chassit har uppgraderats en smula den senaste tiden för att få en lite mer slimmad och tränad look.
Mer till de visuella tillkommer att produkten är 191 cm lång, med gröna ögon som är lätt att försjunka sig i om man stirrar för länge. Som man kan se på fotot här intill så ser man även att denna produkt har mörkblont hår.

Vad som mer utmärker detta fina exemplar är att han är duktigt och händig i köket när de kommer till matlagning, kunning i diverse recept men bra även på att improvisera.
Är skötsam när de kommer till städning.

Han är händig när de kommer till datorer och annan elektroniks apparatur.
Men klarar även byta glödlampor så som rengöra vasken.

Han är ingen karla karl, dricker inte öl, sitter inte och stirrar ihjäl sig på tv när de e fotboll lr hockeysäsong, eller andra sport events.

När han inte är i bruk utan mer står på standby så kan den ibland få för sig att umgås med kompisar, springa ut på fester.
Men kan även hittas framför datorn när han inte har nå annat för sig.


Användar instruktioner för produkten.
Behöv av Coca Cola konsumtion per dag (men går på avvänjning)
Bra om användaren har samma/liknande musiksmak, gör att den e mer kompatibel.
Behöver ömhet och kärlek.

(Antagligen har köparen redan skrämts iväg från för att införskaffa denna produkt, ingen fara, användaren var säkert inte kompatibel med produkten och klarar inte av de avancerade funktionerna)

Men om de visar sig att du fortfarande har intresse för att införskaffa denna utomexemplariska produkt så hör gärna av dig.Så kanske de finns en möjlighet att få prova på den innan du bestämmer dig.
10 dagars öppet köp.
"

Ja de var min variant som sagt. Avgör själva vad ni tycker.


 

//Inchi


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag tyckte den va klockren haha

2008-12-08 @ 17:26:15
Postat av: Tessan

hehe martin då ;)

jo visst kan man presicera sig själv som en produkt men tycker det är bättre att göra det som person.

du är ju så mycket mer än en "produkt" ;)

kram på dig.

2008-12-09 @ 19:16:24
Postat av: Inchi

Tessan: Ser mig inte själv som en produkt. Se ironin och humorn i de hela istället. Läser man de som står i bloggen, så står de att man ville skriva en lustig pressentation. Skulle kunnat beskriva mig själv som en åsna eller en sport bil och fortfarande vara rolig. Nu beskrev jag mig själv som en vitvaru produkt.. Get it.

2008-12-10 @ 18:11:23
URL: http://inchi.blogg.se/
Postat av: Mia

jaaaaaaaaaa! va gullegulligt av dig söt! hoppas du är piggare och gladare nu än sist men det låter visst så ;)

jag är så överladdad att jag börjar skrämma mig själv.. haha..

kunde inte sova längre än halv tio för är som ett barn på julafton.. hade behövt sova längre men svårt att tvinga sig själv ju ;)

vi ses snart!!! :D

dansa-runt-i-ring

2008-12-11 @ 10:06:49
URL: http://miiasmake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar