The silent night.



Ja då är allt klart nu.
Man har ätit jul middagen, presenterna är utdelade och nu e de över.
Tack och lov.
Är verkligen inte på gott humör idag.
Dels är man trött för att man sov lite (mitt egna fel) och för att man inte har ätit sedan man gick upp tills julmiddagen (var inte hungrig).
Så man tryckte i sig lite mat, tog en kort powernapp och hoppades på att de skulle hjälpa vist gjorde de lite, men inte mycket.
Aja..
Fick lite pengar och lite boxer horts. Hade inte riktigt förväntat mig nå mycket iår.
Vet inte vad jag ska göra med pengarna. Vill köpa mig en PS3, men vet inte om jag kommer använda den tillräkligt för att de ska vara värd att införskaffa =/
Samt allt de där med min blixt och historian med KameraExperten gör sig påmind, så man har inge större lust med nått.
Suck...

Summering av julbordet:
Vi åt piroger med "kapusta" surkål, olika sillsorter, ägg med majo och kaviar, gravad lax , rödbetsallad, en typ av sallad gjort i stortsett på bara lök och nått därtill coh sedan röd kaviar på toppen (ni ser den på bilden under). Den e riktigt god.
Men de var i alla fall som tradition minst 12 rätter på bordet, dock så var de inte 1 extra tallrik som de ska vara, för om de kom en oväntad gäst. Så här såg de i alla fall ut på bordet, innan de blev fult vid bordet.
De som närvarande var ju jag då, far & mor, min syster och hennes kille, min farmor och vår vove Tove.

 

Den mest ivriga gästen var ju denna krabat.


Min lilla favorit som alltid. <3 på henne.

//Inchi

Kommentarer
Postat av: Martina

Finns här om du vill kasta äpplen på någon :) Puss på nosen!

2008-12-24 @ 20:41:40
URL: http://martinag.blogg.se/
Postat av: Tessan

Stackars lilla sötis Tove.

Hoppas allt löser sig.

stor kram från mig!

2009-01-09 @ 23:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar