The time has Come.


Att man ska fylla 28 haha..
Ja idag fyller jag 28.. Kan ni tänka er de. Fyfan ska man säga "Woho" lr "Buhu". Jag säger nog inget alls.
Ser de inte som nå jätte fantastisk lr nå jätte hemskt de känns mer som vilken annan dag som helst.
Åldern är bara en siffra på ett papper, känner mig nånstans mellan 20-25 kanske..Om de e nått som åldras så är de min kropp och cellerna i den. Hjärnan e lika omogen som innan haha..



Igår torsdags hade jag över min syster till föräldrarna ( ni som missat jag bor hos päronen igen, ett tag i alla fall) så då vart de lite tårta å gott, eftersom hon å hennes kille har jobb å inte kan komma andra dagar så vi tog de då. Dock så kunde inte Johan hennes kille komma hade möte med sina grappar å deras katering firma. Får ta den fikan nån annan gång, Men de var trevligt pratades en massa och åt tårta.
Fick boxershorts av syrran, Björn Borg för er som e nyfikna..
Annars har jag å kommer inte få nå mer, eller ja jo mamma var snäll å sponsra mig lite till min blixt som jag ville köpa till kameran, så den är beställd. Gjorde de redan i söndags å hoppades på att den skulle kommit vid de här laget men icke då. smått besviken dock. Dom som sa att dom hade snabb leverans. mm eller hur.. Hade inte äns skickats när jag mailade dem i onsdags. Jaja de kommer när de kommer bara de kommer innan kryssen hoppas jag.. Vill bekanta mig med den så jag vet hur jag ska använda den för bästa möjliga verkan.

Jag började dagen med att gå till tandläkaren kl 0915, så man hade lagt sig tidigt kvällen innan, men de gick ju inte bra alls. sov totalt 3 h sedan var jag uppe. nakdelen å ha omvänd dyngsrytm går inte sova när man vill sova på natten som vanliga människor så jag satt uppe från 04 tills jag skulle till tandläkaren å sitter fortfarande uppe nu när klockan är 11.54 lägger mig väll lite senare under dagen.
Men hur som haver de vart samma sak som dom säger varje gång till mig, sluta drick läsk, borsta tänderna inte så hårt, var nogrannare, har hört samma grej i flera år. Mina tänder e redan skadade inte som att jag kan få de ogjort.
Kan borsta mjukare, dricka mindre läsk, använda tandtråd.jaja jag ska försöka.Lovar inget.
Några futtiga hål hade jag, lr påbörjan till hål så vi får se vad dom säger om jag måste laga lr inte. Lär ju märkas när dom ringer.

Imorgon fredag e de fest.. Då ska jag å Tava till Linköping på Sweapsound, då ska jag fira mig själv med de vänner som kommer dit så de ska bli riktigt kul, ska dra med mig kameran så får ni se lite kort därifrån oxå om jag inte super bort den bara, lr pajar den. De hoppas jag verkligen inte att jag gör. För då blir jag ledsen.
Men nått sådant tror jag inte kommer ske =) Hur som haver de lär ju bli mäktans kul.
Återkommer på lördag med hur bilder och kort resume hur allt vart.
Ha de gött tills dess

//Inchi

Kommentarer
Postat av: Martina

GRATTIS BABY!! =) Du vet att du får låna min blixt på kryssen annars, och om du har fått din, så kan jag visa dig det lilla jag kan om den =). Hoppas du får en bra födelsedag! Kraaaam!

2008-12-04 @ 14:06:43
URL: http://martinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar