Mondaybar Xmas Special

Gud vad man var seg på juldagen då.
Men man var i alla fall på bättre humör än vad man var kvällen innan tack och lov.
Sömnen och maten gjorde sin verkan tillslut även om de var dag nr 2.

Man satt och försökte komma igång med och lyssna på massa spelningar med Proteus,
men allt man lyssnade på var segt, och inte alls nå peppande alls.
Men efter att slänga på lite drivig Uk hardcore så var man igång.
Lite julmat i magen å sedan puts iväg till Tava.
Inhandlade 4 Burn på macken och Björn Gustafssons DVD som han har släppt så vart de av.
Hemma hos tava satt vi å softa lite innan med och glo på DVD och de var bra roligt de.
Klart värd inköpet.
Sedan stack vi och hämtade resten av gänget, Tess, Gittan och hennes kopis Kristina om jag inte mistar mig fel.

And off we went.

Var inte så jäkla mycket folk på Munchen, specielt inte i början men resten av kvällen var de inte knök fult heller men de gjorde inget, jag var inte på dåligt humör eller nått och jag hade de rätt så kul i alla fall, sprang runt mellan alla dansgolven och fota. Men fick även chansen att dansa av mig lite även om jag var sjuk.

Höjdpunkterna under kvällen var ju att se min kompis Fredrik Grass lira, viste inte att han skulle köra faktiskt. Kul och se han som alltid.
De andra höjdpunkterna var faktiskt när DJ Aneli drog av sitt sett, shit säger jag bara..
Proteus började lite segt, men sedan jävlar vad han kom igång. haha den killen han har inte lite överskotts energi men han kan verkligen bjuda på sig själv _^^_
Sedan hade vi killarna från Offenderz och dom körde på riktigt trevlig och hårt.
Så de vart lite spring där emellan haha..
Men jag hade de kul i alla fall, massa vänner där, bra musik.
Men på nyår stannar kameran hemma och då blir de fest för hela slanten ;)

Jag har svårt och beskriva kvällen man måste nästan vara där för att förstå själv. eller få en liten uppfattning av de bilder jag tog som för övrigt finns på www.tranceclubber.com

Men här kommer de en skara kort i alla fall.









 
//Inchi

Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas du skakade lite rumpa åt mig :)

2008-12-27 @ 21:35:04
URL: http://martinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar