LOL @ ME

Man kan nästan bara skratta åt sig själv i sådana här läget.
Man trode att man skulle jobba idag, köra på sitt rullande schema som vanligt.
Man kommer dit allt är som vanligt. Kollegan och jag e där och helt plötsligt så kommer ytterligare en kille.
Ingen av oss fattar riktigt varför, vi brukar bara vara 2 och 3 om de e nån som ska lära sig ombjektet men killen har varit här tidigare och kan allt. Så man vart stort frågetecken bara.
Så man kör på vidare bara och tror att de var nå slarv från arbetsledningen eller nå annat.
Efter en timme när man kört låsning och börjar prata med sin kollega igen. Då slår de till ett ljus i huvet. De kan vara nån som har fripass men vem av oss, inte extra killen och inte kollegan.
Då börjar jag tänka. de kan väll inte vara möjligt att jag ska vara ledig idag ?
Ringer hem ber morsan kolla mitt arbets schema.
Och vad ska man säga *slår sig själv i pannan* Jag e ju då ledig.
FAN.
Skrattar lite åt sig själv. Ja då är de bara att packa ihop och åka hem igen. En fredag helt inställd på att jobba.
Vad gör man lixom ? Eh fan får ta de lugnt idag istället. Ska ju jobba imorgon för de vet jag har kollat schemat för säkerhets skull haha.


 


Men så kan de gå. Känner sig lite fånig men vad ska man göra.

Så kan de gå ibland ;)

Bjuder på den här bilden för samtligas nöje att kritisera.


//Inchi

Kommentarer
Postat av: Martina

Du är allt en liten klant ^^

2008-11-21 @ 23:54:35
URL: http://martinag.blogg.se/
Postat av: Jessika

det var väldigt dumt...

2008-11-24 @ 12:54:05
Postat av: T*****

MUMS! snygg pojke!

2008-11-25 @ 17:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar