Mondaybar Black & White Reunion i helgen som var.

Alltså ni anar inte hur förväntansfull jag var för den här dagen. Hade tagit ledigt från jobbet och allt för att endast kunna gå på den här festen som skulle hållas på kvällen. De vill säga MondayBar Black & White Reunion.
Kvällen började riktigt bra. Stack iväg till min goda vän och vapendragare Tava, där även Söta Martina och gryma Petrus hade inhusat sig. Dom hade kommit hela vägen från vart de nu var dom hade kommit från, dom hade i alla fall bilat runt typ halva sverige för olika fester å dylikt den veckan och kom till sthlm för att avsluta med detta partaj.

Stack på förfest på Escape i stan, där tava skulle lira bland annat. Kommer dit till öppningen. Helt tomt på stället.
Är inte så konstigt är alltid tomt i början, men man tänkte eftersom de här var typ den "officiela" preparty stället för kvällens fest så trode man att folk skulle hänga på låset. Tror inte sverige e redo för prepartys ute på stan som vissa andra länger som man har besökt.
Och detta började ändå 20.00.

Först började en annan kille lira innan tava, men under hela hans sett så var de typ Jag, Tava, Martina och Petrus där. Och 2-3 andra som hade kommit. Så de var inte precis nå drag riktigt.
Men allt eftersom började de droppa in lite folk. Men de vart kanske inte mer än 15 personer total som kom.
Men de hindrade ju inte Tava att dra iväg ett grymt sett =) folk var lite svåra och få med ut på dansgolvet så man drog upp å dröjde på. Folk har svårt å dansa till Hardcore ibland verkar de som. Dom e lite mer vana dansa till Hardstyle, och Hakkun eller som Martina kallar den "Cykeldansen" rolig hon är =)
(På uppmaning av Martina så heter dansen nu "Cyklaaa" och inte de som jag har skrivit ;P )
Dansar inte själv Hakkun, tycker den ser fånig ut, men energi sparande dans är de ju allt.
Kanske ska lära mig den ändå, den e ju inte så svårt.

Kvällen drog iväg klockan vart 22.00 + Och vi fyra stack hem till tava igen för att droppa av lite dj grejer som Tava hade dragit med sig till stället.

Then of to MondayBar B&W..

Humöret var på topp, inget att klaga över.
Träffa på Marco hans kompis ( som jag tyvärr inte kommer ihåg vad han heter), och sedan började folk droppa på.
Tess, Gittan, Billy, Bambi, Fredde var några av de som man stötte på i början av kvällen =)

Jag som alltid springer ju runt med kameran i hand för jag gillar att ta kort och förmedla festupplevelsen av olika events.
Tar ju korten för min egen skull bland annat men även för att visa upp för andra. Förut har jag inte varit så mycket av att fota folk på fester, men de har blivit mer och mer efter alla utlands resor. Men brukar gilla ta kort som förmedlar atmosfären och själva upplevelsen.

Kan ju säga att tiden flg iväg väldigt snabbt från att klockan var 23 till 02 vet inte vad som hände med den tiden.
Men nått som var tråkigt tycker jag att efter att jag kom till stället så vart jag väldigt off, tappade lusten. Hade inte kul alls.
Och de märktes nog på mig, de fick jag höra från många av mina vänner att de syndes på mig att de var nått som inte stämde. Jag som annars brukar vara glad på sådana här event.
Vet själv inte orsaken till varför jag vart som jag vart, men de finns teorier.
Men jag måste säga att jag har bra fantastiska vänner, dom gjorde väldigt mycket för att försöka få mig på humör igen och måste säga dom lyckades efter ett tag. Och måste säga att ni e helt fantastiska för att ni försökte.
Ni fick mig att lee tillslut. _^^_ TACK !! LOVE U FOR IT.

En sak som jag annars har märkt är att när jag fotar på fester så går jag nog verkligen in för de, för jag märker att jag mins inget av vad som spelades, jätte konstigt. Jag går runt och letar efter nästa foto-objekt att ta kort på. Lite kul att de blir så men samtidigt synd också. Hoppas de blir bättre nästa gång ;P

Klockan stack i alla fall iväg å sedan var kl nästan 3 och då var de dags dra sig hem. Vissa av mina vänner hade stuckit lite innan, för att slippa de långa köerna för att hämta ut grejer. men de var faktiskt ganska lugnt på den fronten.

Kan ju säga att de var tjockt med folk under hela eventet och de är kul. Mondaybar brukar arrangera bra och stora fester och de tackar vi för. Finns väldigt få arrangörer här i sverige så arrar så här stora events. Sedan finns de mindre och dom tackar vi också för att ni finns. Utan er så skulle vi inte ha en EDM kultur i sverige som vi har, tyvärr e sverige väldigt fördomsfulla när de gäller våran musik kultur.

Om man ska summera kvällen från min sida. Den kunde varit bättre.
Hade önskat jag var på bättre humör men de var jag inte. Men kort tog jag, imponerad av Munchen bryggeriets lokal de var maffigt, ljus och ljud var helt fantastisk.Om man bortser från Main Black floor där var basen lite för maffig, man stod mellan högtalarna och kände hur organen stutsa runt inombords haha.

Men ser fram emot nästa fest.

Här kommer ett litet urval av kort från festen.











OBS!!: Samtliga kort är tagna av mig och vill ni använda dem för annat än privat bruk kontakta mig.


Och vill säga tack till er alla som jag träffa på festen.
Har missat dra med massa namn här men de betyder inte att jag har glömt er.
Skulle kunna Namedroppa er men de skulle bli några rader =) Men jag gillar er inte mindre för de.
Love u all, u make my world.


 

//Inchi

Kommentarer
Postat av: Martina

tsss inte cykeldansen, cyklaaaa heter det :D Var kul att träffa er!

2008-11-05 @ 20:08:45
URL: http://martinag.blogg.se/
Postat av: Inchi

Så nu har jag lagt in en notis om de att de heter "Cyklaa" och inte "Cykeldansen" ;P

2008-11-06 @ 11:06:12
URL: http://inchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar