Offili Offili OFF

Sorry har inte skrivit på några dagar, har jobbat som vanligt, och har inte så mycket tid över att sätta mig ner å plita ner här i bloggen. Svårt när man jobbar 12h sedan sover 7h å sedan upp igen för att äta och sedan iväg å jobba. Men vad ska man göra. Man har ett jobb som man tjänar rätt oki peng för, och gör väldigt lite, så de e inte som att man sliter ut sig ;P , till den dagen jag åker på stryk kanske. Men då får jag väll ta de.

Har hänt lite saker under veckan som man jobba, inte så mycket på jobbet kanske men i övrigt. Vet att jag skulle skriva om lite saker, typ 3 inlägg nästan men jag kör på här för att se hur långt de blir.

De e som så att jag och min vapendragare Tava, brukar åka på Hardcore fester i England titt som tätt nu sista tiden, eller ja vi har ju lärt känna varandra rätt bra på väldigt kort tid, träffades iår på en kryss å sedan dess har vi röjt på som fan ;p
Grejen är den att vi ska dra till england i slutet av januari, mer exakt 31 januari, och vi verkar göra oss lite av ett namn nu därborta tror jag. Svenskarna som kommer å röjer med dem, Swedish Hardcore Crew.



Och denna gång som alla de tidigare så har de kört pre-partys inför de stora festen.
Här om senast när vi var där så saknade dom en DJ, så då frågade arrangörerna oss om vi ville lira. Jag som inte har nå större erfarenhet än (måste öva mycket mer innan jag börja lira public) men skicka fram Tava så han fick sig chansen å köra inför dem. Vi vart bjuda till efterfest å allt, dels för att vi där och fota också.

Men denna gång så har Tava snackat lite med dem, och frågat troligen vet inte hela storyn, men han ska få lira på pre-party =) hur jävla nice som helst. Och inte bara de, Dj Bluecore, en kille som har spelat freeform och harcore bra länge och brukar köra på onsdagar på www.di.fm , som Tava känner och jag nyligen har fått lära känna ska hänga med ner med sin tjej, med oss till Birmingham. Så Tava och Dj Bluecore ska köra B2B ( Back 2 Back) på förfesten hur jävla grymt som helst haha.
Samt att Swedish Hardcore Crew har fått 2 nya medlemar, som e då Bluecore å hans tjej ;)
Kommer bli hur jäkla nice som helst när vi drar ner, vill åka nu _^^_

Annars så e de helg, första lediga dagen skönt, första av 5.
Så ikväll är de tänkt att man ska ut å festa, körs en fest i Sthlms området. Säger inte vart haha
Men Aladdin lirar och Puppan bland annat, och några fler, men de e dessa 2 jag ser mest fram emot att höra lira.
De blir Fullon för hela slanten när Aladdin kommer lira skiten av stället =)
Bilder kommer med största sannolikhet komma upp här ;P

Annars så har vi Fotomässan i älvsjö imorgon lördag som jag funderar att gå på. Vore kul å se lite, kanske slösar en slant på ett objektiv eller blixt måste kolla priser å så om man nu ska göra en sådan investering lr inte.

Har gjort lite bild redigering åt en tjej oxå udner förra veckan då jag var ledig, Vart ganska bra resultat tycker jag från min sida. Ska fråga henne om jag får visa upp dem eller ej. Men annars så kanske de blir ett återkommande inslag i bloggen, med lite bild redigering å retuch från min sida.

Kan inte komma på mycket mer och skriva om just nu.
Märker ni att de står felstavat här och var, beror på att jag inte orkar köra rättstavning nu haha.

//Inchi

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad avundsjuk jag blir på dig !! Vill också ha nytt objektiiv!

2008-11-14 @ 21:48:03
URL: http://martinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar