Snö är så fantastiskt.

Och ändå blir dom idioterna förvånade varje år när snön kommer.
Idag när jag åkte hem från jobbet de vill säga kl 07 på morgonen, de snöa och blåser på som bara den. Riktigt mysigt om man inte sitter i en bil på motorvägen på väg hem.
När dom inte äns har plogat lr nått på vägarna.
Förvisso så hade de inte hjälpt mycket eftersom de skulle vara ungefär lika mycket där efter som innan.
Men de var en upplevelse och köra. Gick ganska smidigt när man låg i 100 km/h.
Man fick känna sig fram och började bilen dra lite, släpp på gasen.
Hem kom man men shit vilket väder, säger bara stackars satar som sitter på väg till jobbet nu, i alla köer.
Detta år kan säkert bli värre än 2006 då de lamslog hela STHLM. Men de återstår att se.
Jag ska ju lägga mig strax så får man se hur världen ser ut när man vakanr upp hihi. 4 Dagars ledighet säger jag bara.

Tog lite kort innan för att visa hur de ser ut där jag bor nu. Tog de precis när jag kom hem för att visa er som inte bor i sthlm och har snö, hur de kan se ut. ;)




De var rätt så mörkt när jag kom hem men hade lite längre slutartid så de ser ljust ut, blixten framhäver lite hur mört de egentligen var.
Tycker jag fångade snömängden som snöa oxå rätt så trevligt.
Så klaga inte om de inte e maffiga kort eller konstnärliga av sig. Har jobbat 12 h,
so live with it _^^_

Nu ska jag gå och sova..
ZZzzzzZZZZzzzz

//Inchi

Kommentarer
Postat av: Martina

Ge miiig!

2008-11-24 @ 16:09:13
URL: http://martinag.blogg.se/
Postat av: tessan

känner liksom igen det dära huset ;)

2008-11-25 @ 17:57:45
Postat av: A

jahaja.. här är det mulet och regn... ^^

2008-12-01 @ 16:21:07
URL: http://wargaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar