Wasted..

Haha fy fan säger jag bara, min sunkiga lördag var riktigt trevlig när jag kom till mina kompisar där på kvällen.
Då vart allt roligt igen, och med lite sprit så vart de ju ännu roligare.
Fyfan vad jag drack. Har inte drukit så här mycket på jätte länge, inte för att jag säger att jag brukar sitta och supa skallen av mig var å varannan helg. Händer väldigt sällan att jag dricker, av många anledningar.
Antingen för att jag vill komma hem efter alla fester jag är på, eller bara inte känner för de, kan ha kul utan att dricka.
Men denna gång kunde jag sova över, och hade trevligt sällskap, dock så vart de lite förmycket för min del bara.

Hade jätte trevligt och kul med Tess, Marco,Tava och Marco's kompis som jag redan glömt namnet på (igen).
Vart inte så mycket DJ:ande för min del, eftersom man sloknade ganska tidigt.
Tanken var ju egentligen att Tava å jag skulle dra vidare ut till Garbo, och då var klockan 22.
Kort där efter började man se dubbelt, och tog sig ett litet vil. Slutade med att man sov fram till kl 02 hehe OPS.

Sedan vart de i alla fall att sova på soffan hos Marco å Tess som var så snälla å lät mig sova över.

Vakna kl 08 igen å var klar vaken, ville inte väcka mina vänner så man försöka sova en stund till som inte gick så bra, tyvärr. Så man rörde sig hem där efter 09 nångång.
Måde dock icke så bra när man var hemma på sin egen turf. Vätskebrist å ont i huvet. Så de vart slänga i sig lite mackor, dricka vatten och juice och hoppa i säng å sova lite till.
Så där vid 15 var man på benen igen återställd. Phew.

Men jag kan säga att min kväll med mina vänner vart lyckad om ändå inte fult som jag hade hoppats, just för att man somna, men ja vad ska man göra.

The weekend has ended.
//Inchi

Kommentarer
Postat av: Martina

Jodå lite pengar har jag allt, gäller bara att handla smart :)

2008-11-12 @ 09:46:54
URL: http://martinag.blogg.se/
Postat av: Martina

Tack plutt :)

2008-11-14 @ 16:04:07
URL: http://martinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar