What day is it ?

De e ganska lustigt. Första lediga dagen var på fredagen, och i normalfall så brukar jag inte gå ut då, utan alla fester brukar vara på lördagar, så jag e smått förvirrad just nu, men de e nog lördag haha..

Hur som helst, igår var de fest ute i akalla. på Compaqt White, en fest som man faktiskt såg fram emot, dels för Aladdin å Puppan skulle lira. Vist hade jag delvis kul men alltså måste säga, dagens ungdom vad är de för fel på dem.
Eller berode allt på att de var i akalla ?
Shit folk vart rånade av några idioter under pistol hot, slagsmål av små berusade små idioter. Alltså seriöst vart kommer allt sådan pack ifrån. Var verkligen oturligt att sådant skit måste förekomma, men de kan nog bero på att festen var lite för officiel kanske eller låg för nära inpå där. Who knows.
Anyhow.
De var mycket folk till en början, men sedan ju mer tidigen gick så blev de bara mindre å mindre, anledning till de ja de vet jag inte. Troligen för att normalt folk inte förstår sig på vår musik kanske haha.

Musiken i början kan man ifrågasetta från den DJ: Blandade massa genre, som inte äns gick ihop, känndes mer som att han spela de som han hade lust, ingen mix gick ihop heller. Horibelt i alla fall.


Men där vid 01, då Puppan började lira, ja då började de bli nått, mixar som satt å bra trevlig musik, å de slutade inte efter de när hans sett tog slut vid 03, då tog Aladdin å köra ditt race and it was also nice. Dom killarna kan sin grej.
Tyvärr så tog festen slut vid 05, ägaren till stället kom å ville stänga ner för alla. Ägaren var uppenbarligen farsan till nån av arrangörerna. Shit the same. Tänkte ändå dra hem efter Aladdins sett.

Så då åkte man bara hem för att sitta å gå igenom alla kort man tog från festen.

Så här kommer en skara kort från festen i alla fall.









Ikväll Lördag vet jag inte vad jag ska göra dock. Känner mig smula rastlös av att sitta hemma =/
Ingen av mina vänner värkar vilja göra nått. Sitta hemma och vara soffpotatisar.
Hade velat dra ut men de verkar inte äns vara nå vettiga fester å dra på, fast kl e bara 21.40 i nuläget så de  ju rätt så tidigt. Ah vi får se vart allt leder nånstans helt enkelt.


//Inchi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar