Behold....

Ja som jag skrev i mitt tidigare inlägg så gav min ena skärm upp igår kväll. Och så fick man panik över att inte kunna köra på 2 skärmar samtidigt när man är van vid de. Så då stack man och köpte sig en ny skärm idag.
Vart en 24 tums Samsung "SyncMaster 1493HM" och måste säga att jag e riktigt nöjd över den än så länge.
Den e stor...Me like. Hoppas grafikkortet kommer att palla köra någorlunda på den hehe annars har jag ju min andra spel skärm bredvid.




Stack också iväg och hämtade ut de övriga sakerna man hade beställt tidigare, till den nya datorn som man ska bygga ihop. Så de har blivit GANSKA mycket utgifter idag. Skärmen vart en oplanerad utgift men ja vad ska man göra ,p



Övre Raden: Corsair TX 650W nätagg, Allround minneskort läsare, Samsung SATA DVD±RW 22x - Svart (Dual Layer)
Undre Raden: 2 st Seagate 250GB SATA, Samsung 750GB.

Och så här ser min låda ut som allt ska in i sedan.



Looking forward when it all is done =)

Inchi

Kommentarer
Postat av: Setsuka

Logitech G15 gamer tangentbord it rocks :D

2008-10-31 @ 03:39:56
Postat av: Martina

haha vissa har det bra :P

2008-11-03 @ 16:28:08
URL: http://martinag.blogg.se/
Postat av: Inchi

Setsuka: Hehe du anar inte ;p Tycker den e snyggare och bättre än den nya G15 som dom släppte. Den ser inte snygg ut nånstans.

2008-11-05 @ 14:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar