Helg och allt slit som väntar.

Fredag..... Folk brukar i normalfall sitta och längta till fredagen för att då vet dom arbetsveckan är slut, och helger precis börjar. Vist har man ett mån-fre 8-17 jobb så vist så förstår jag att man sitter och tänker så.
Själv så jobbar man ikväll, fasten man skulle vart ledig. Orsaken är.... Att man ska skriva högskoleprovet nästa helg å då skulle man egentligen jobbat, så man får byta ett arbetspass med sin kollega. What to do...

Hur ser min helg annars ut, ja den är inget annat än fullspäckat med saker att göra. Inte nog att man ska flytta nu i helgen så de kommer ju ta massa tid och kraft från de som man egentligen hade velat göra bara ta de lugnt och hitta på nått kul med någon.

Men lördagen som den ser ut nu kommer bestå av några få timmar sömn, upp flytta en jävla massa från lägenheten, sedan inflyttningsfest hos min kompis Tess och Marco, och sedan senare på kvällen/natten så är de iväg till Aladdins release fest. Nått som jag verkligen ser fram emot, han e en riktigt grym DJ och producent, och en grymt trevlig kille också.
Så de har man höga förväntningar för =)

Sedan söndagen kommer bli återigen att flytta resterande saker från lägenheten. Jag kommer nog vara sååååå pigg haha men de e nått man får ta =)

Bjuder på den här korta snutten från MondayBar Black & White Cruise 2008 då Aladdin lirade på Sundeck. Enjoy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar