It's Alive....

Som jag nämnde i mitt inlägg från Raver Baby 11 så dog min mobil samma dag som vi kom hem från England, men nu har jag den åter och de känns bara för bra, shit snacka om att man känner sig handikappad utan den, specielt när man har alla människors mob nr på den och inte nerskrivet.
Men nu är den tillbacks *YES*
Sedan en annan rolig grej var att allt på minnet fanns kvar, de enda som jag förlora var alla nr och mitt förnuft. Men de fanns ju aldrig där från början så de var inte så mycket förlorat _^^_

Men här kommer några fler bilder från Birmingham som togs med mobilen.


KFC, riktigt gott synd att de inte finns i sverige bara.

Superdrug, i wonder.


Tja butikens namn säger sig själv _^^_


Bull Ring Mall.
It was HUGE.


Hej Hopp Botten Opp.
Innan vi stack ut på Raver Baby 11.
Även jag får vara ful ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar