Poff...Now its dead.

Mmm så är de. Min ena TFT skärm bara dog.
Eller så här var de sista sekunderna i dess liv.
Power knappen började blinka frenetiskt. Ingenting på bildskärmen.
Sedan ett dovt poff och en lukt av bränd plast.
Först förstod jag inte vad som var fel.
Började koppla ut sladdar både till strömmen och till burken för att se om de var överföringen eller om de var DVI
porten på grafikkortet som hade lagt av eller nått annat.
Dator började skumma sig och starta om sig. Mycket underligt.
Men datorn funkar men skärmen är död. =/
Måste man köpa ny skärm. Inte för att jag klagar vore riktigt nice med ny skärm, och en större.
Enda nackdelen är att jag redan har beställt massa nya grejer till min nya burk som jag ska bygga ihop snart.
Och har haft lite andra utgifter. Så de känns knapert. Säger jag som sitter med massa pengar fortfarande.
Har man pengar så blir de att jag snålar väldigt ofta istället för att slösa.


Men men har i alla fall 1 skärm kvar som jag sitter på nu. Då undrar ni.. Dog inte hans skärm precis ?
Jo de gjorde den, men jag e lite av en datanörd så jag sitter med 2 dataskärmar samtidigt.


Ja jag vet sunk högtalare, men dom e bara temporära, dom gamla gav jag till mina föräldrar så nya ska införskaffas.
De är den högra som dog. Inte den bästa skärmen heller men den dög för att köra web fönster å msn samtidigt som man gjorde annat kul på den snabbare skärmen.

SUCK!!

Annars så händer de roliga saker.
Onsdag ska jag iväg till Norrköping med mina små vänner Tava, Tess och Gittan för att dra på en Hardstyle/Hardcore fest.
Angerfist & Korsakoff @ AQUA
Vet inte vad jag ska förvänta mig men de kommer nog bli kul ändå =)
Sedan har vi de som händer på Lördag den 1 Nov
MondayBar Black & White

2 st Mainfloors med Hardstyle och Trance
2 st Future Lounges med Hardstyle och Trance

Kommer bli hur grymt nice som helst.
Har tillåmed tagit ledigt från jobbet för att kunna dra på de här,
så man e grymt taggad =)
Man bara längtar till helgen. Även om man ska jobba fredag, ledig lördag och sedan jobba igen från söndag till onsdag morgon.
Men de här får inte missas _^^_

Sedan har jag kommit till en insikt de senaste dagarna och de är att jag nog måste släppa taget om en viss sak,
för att de verkar som att de inte kommer ge nån utdelning av de jag hade hoppats på =/
Så de blir nog att släppa taget om de för att kunna gå vidare.
Men samtidigt vill man ju inte , för man vet ju aldrig.
EH...Vi får se vad som händer.
Än är de inte över.

Inchi
Nobody Said It Was Easy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar