Raver Baby 11 - Helgen som vart.

I fredags var de dags igen för mig och min fellow in crime, Tava. Att åter igen flyga över till Birmingham i England för att delta på ett UK Hardcore event. Denna gång var de för Raver Baby 11.


Ett event som vi har planerat och sett fram emot i några månader.

Vi landade på Birmingham flygplats och tog taxi till Paragon Hotel som låg 30 min från flyget.
Helt oki hotell, små rum och hårda sängar, men de spelar inte så stor roll när man ändå ska vara ute å festa.


Paragon Hotell

Kvällen rundades av att vi stack till "Bull Ring" som centrumet heter där och knatade runt lite för att sedan dra och äta på KFC, första gången man åt på de stället och de var helt oki. Kul att testa på nått nytt. Har bild från måltiden vi åt men mobilen som jag tog kort med har kraschat och är på reparation, så vet inte om jag får tillbax och kan lägga upp de bilderna =(

Utsidan av Centrumet

Lördagen bjöds inte på mycket på dagen, finns egentligen inte så mycket att göra i Birmingham vad vi har erfarat förutom att gå till Centrumet och däromkring.
Birmingham är ju en gammal industri stad, och mycket är nedlagt eller övergivet.


Även en polisstation som var nedlagd.
 

Kvällen närmade sig så Tava och jag begav oss till Air Club ( Home of "Gods Kitchen")
To Represent "Swedish Hardcore Crew"



Vårt tryck på våra tröjor.

Här följer lite kort som jag tog under kvällens lopp
(Totalt 780 kort tagna, 480 efter granskning)




För samtliga kort besök www.tranceclubber.com


Nått annat kul som hände Tava och mig var att vi vart förfrågade om vi ville ställa upp på intervju, för inspelning till Raver Baby 11 DVD:n som dom ska släppa snart. Och de gjorde vi självklart _^_^_
Fick lite standard frågor och dylikt. Varför just 2 svenskar som oss slänger sig i ett flygplan å flyger 2.5h bara för att festa en kväll för att sedan flyga hem igen. ;p
That's Hardcore

Kvällen var i alla fall lyckad, fanns inget att klaga på förutom att den flög förbi för snabbt.
Men de blir fler gånger han och jag sticker dit, och har vi tur kanske vi får med nå fler svenskar =)

Söndagen var dock inte lika rolig. Trött som fan när vi flög hem och sedan när man kommer hem så lägger mobilen av att funka, kan inte starta om den utan den bara hänger sig vid uppstart. Så nu har man sumpat hela telefon registret av vänner och bekanta, samt sumpat alla film inspelningar och bilder tagna med den från helgen.
Hoppas dock att jag får den åter snart. Känner mig smått handikappad utan den.

Men skam den som ger sig. Har försökt få tag på folk på de bästa möjliga sett å har en skara nummer igen.
Får se bara när man får mobilen åter.

Men innan jag avslutar detta inlägg så bjuder jag på den här video snutten.

Darren Styles & Ultrabeat - Paradise & Dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar