The weekend has ended.

Söndag.. Dagen då alla har ångest över att veta att helgen e slut, måndagen står runt hörnet och dom måste åter till jobbet. Själv så ser jag som sista kvällen att jobba och imorgon måndag är jag ledig _^^_ gäller att se de från rätt sida.

I övrigt har de annars varit bra med mig denna helg.
Med tanke på allt man har gjort.
I fredags hade jag bytt arbetspass med min kollega så att jag skulle palla och ställa om dygnet för högskoleprovet som jag skulle skriva på lördagen. Slutade med att istället för att ta de lugnt den dagen, så vart de att dra upp familjens 9m motorbåt och fixa med den. När de vart klart så var de för mig och min far att åka till min gamla lägenhet och gå vilda på en garderob och en soffa som vi inte kunde få ut och ändå skulle slängas. Kan ju säga att de var rätt så roligt med en elektrisk såg att såga igenom allt. Men fan vad jobbigt och varmt de var. Men de vart gjort och nu finns de inget kvar där.
Ska bara städas, besiktigas och sedan lämna in nycklarna.

Lördagen vart ett kapitel för sig själv. Upp 06.45 för att inte stressa till Högskoleprovet som jag skulle skriva i Täby på Tibble gymnasiet. Sov dåligt vaknade varje timme för at titta på klockan. Sedan så börja magen knasa smula när man var på väg dit så man undra vad för smärta och problem man skulle gå igenom. Men de lugna ner sig tack och lov.
Fick 61 poäng av 122 så de e väll oki, bättre än vad jag har haft innan på högskoleprovet. Så de var ju en improvment.
Hade inga större förhoppningar men vart ganska nöjd över resultatet ändå.

Så 1615 efterprovet vart de ju bara åka hem för att äta, byta om och göra sig klar för att jobba.
Kan ju säga att de vart en intressant natt, inte nog med att de vart tidsomställning och man fick jobba 1h extra, så var de konstigt att jag inte äns var trött. Dock hade jag RIKGIT dålig humor under natten som var. Synd om personalen och min kollega som fick stå ut med mig. Så när jag kom hem imorse på söndagen kl 07 så hade man varit uppe 24h.
Slockna som en stock när jag la mig hehe.


Men nu är de sista natten att jobba, sedan ledig 4 dagar ska bli skönt. Sedan på lördag är de 1 nov, har man tagit ledigt från jobbet bara för att kunna dra på MondayBar Black&White Reunion fest på München. Ska bli hur nice som helst, har sett fram emot detta. Ska kanske iväg i veckan till stan, kolla om de har kommit nå roliga kläder att köpa å lite tillbehör till festen kanske _^^_

Ne nu ska jag softa lite innan jag ska iväg till jobbet igen.


Enjoy the rest of your weekend.
Inchi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar