Torsdags fotografering

Fick tidigare i veckan förfrågan om jag ville fota en arbetskollegas barn och hundar för att hon hade fått syn på lite kort som jag hade tagit tidigare och tyckte jag verkade bra.
Så jag tänkte varför inte. Har inget bättre för mig samt att man skulle kunna få öva lite på sin fotografering.

Kan ju säga att fota barn och hundar är inte alltid de lättaste. Hundarna har sitt egna lilla liv och barnen får man vara berädd och ta kort på när dom minst anar de för annars känns korten tillgjorda. Tycker jag.
Men tycker jag fick några bra kort på dom ändå.

Här har ni några smakprov.




Kommentarer
Postat av: Martina

fina :)

2009-04-26 @ 02:29:40
URL: http://martinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar