Tristess... =/

Usch säger jag bara.. Visseligen så jobbar man så har man inte så mycket å blogga om.
Vist jag kan skriva vad som händer på jobbet, men de får jag inte riktigt heller. Sekretes.
Samt så händer de inte så fasligt mycket intressant där heller. Ganska så monotont arbete.
Tills den dagen de skiter sig riktigt ordentligt. Då kan jag nog säga att jag kommer ha en puls på 200 å en adrenalin kick som hete duga. Dock har man sluppit en sådan händelse på de senaste objektet som man jobbar på.

Har dock varit med om diverse otrevligheter på andra ställen som man har jobbat på tidigre.
Så som sthlms tunnelbana.. Där pratar vi om att de kan finnas speciela människor ibland, helger specielt.
Och sedan natt på de hela. Fulla människor som beter sig som as.
Super, bråkar, slås, har vapen på sig med mera.. Kan ju säga att man har varit med om endel därnere.

Får hoppas att jag slipper de.
Men endast framtiden vet vad som komma skall.

//Inchi

Kommentarer
Postat av: star

Men gud vad stört.. först läser ja att du lyssnar på samma musik som jag å sedan att du också jobbat i t-banan. Det är ju sjukt. Och jag kan fan hålla med dig.. t-banan som arbetsplats är HEMSKT! Folk skulle bara veta hur jävla glada dom ska vara som får sitta på kontor å prata i telefon :)

2009-04-13 @ 12:54:21
URL: http://metrobloggen.se/ilovetohate
Postat av: Star

Happy hardcore lyssnar jag på :) En hel del faktiskt och jag känner ingen annan som gör det, så det var kul att en bekant faktiskt gjorde det. :)



Jo, men jag känner ju igen dig med ifrån fester. Brukar kolla din blogg då och då för att titta på dom fina bilderna :)



Haha, jag jobbade som städare där nere. Usch, hur hemskt som helst. Folk kan verkligen inte bete sig i t-banan. =/

2009-04-13 @ 16:17:35
URL: http://metrobloggen.se/ilovetohate

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar