Dooh...

Well what to say.
Uppenbarligen vart de en miss när min nya mix skulle spelas upp på NeRadio.se.
Lite bummer men vad ska man göra.. Inte så mycket och göra åt när man själv inte har kontroll över de.
Dom spelade upp min "Hardcore Summer 2" istället som redan tidigare spelats på kanalen. Lite synd att dom inte tog med den nya men vad ska man göra.
Dom är snälla och ska spela upp den nästa vecka samma dag och samma tid. Så på sätt och vis blir de fler gånger man får sina mixar spelade.
Även om de är lite trist att de vart samma igen, specielt när man fick stressa ihop lite den nya.
Tur hade man dock att man började leka inför en ny mix i helgen.

Och sedan blir man tillfrågad om man kan skicka in en ny mix. Så varför inte.
Fick även förfrågan om jag skulle vilja köra en ny mix i veckan.

_O_O_
Vart min reaktion lite på den fråga.
Vore skit kul men vet inte om jag kommer hinna fixa nya mixar, eftersom man jobbar som man gör, 2 onsdagar i månaden jobbar man =/ så inge live spelade där inte. Samt att jag måste öva mer på mina spelare.
Får inte allt å gå ihop än.

Men de vore rikitgt kul att få den chansen. OM jag bara kunde bli bättre på de här..
Time will tell.

Men för er som vill, ha den mixen som spelades så finns den och tanka hem.
Och elak som jag är så väntar jag med och ladda upp min nya mix tills den är spelad på NeRadio.
Sorry
Men då kanske ni har nått att se fram emot ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar