Intervju-er ?

Ja idag var dagen jag skulle springa på 2 jobb intervjuer. Visseligen fortfarande inom företaget som jag jobbar för men ändå.
Dock så ringde de ena stället igår och sa att den ena platsen hade blivit tillsatt till någon annan, dock mot denna person vilja från en annan avdelning, lät på den här personalansvariga att de var en besvikelse. För han nämnde att han ville gärna ha mig för en intervju för positionen, och frågade om han fick höra av sig återigen om den här personen skulle byta till dag pass istället. Självfallet sa man ja. Men förväntar mig inget därifrån synd bara hade sett fram och gå på intervju därborta. Men men.

Var på en annan intervju idag, tisdag, i alla fall på Åhlens City.
Man vaknar upp allt för tidigt på morgonen 05 de vill säga, klarvaken som alltid just för att man lagt sig tidigt och e inställd på nattarbete. Så man låg och glode på NCIS avsnitt till tidig morgon.
Men när man skulle iväg så föll trötheten över en.
Men kom i alla fall iväg och mötes upp av personalansvarig därborta och hade ett samtal med honom och verkställande grupp cheft för objektet.
Båda killarna var riktigt trevliga av sig, dom berätta lite om objektet (platsen man jobbar på) ställde lite frågor och en vad man jobbat med tidigare och så vidare. Tror jag gjorde bra ifrån mig. Får i alla fall hoppas de.
Verkade vara den första som dom tagit på intervju i alla fall, och verkade var nyfikna och ta mig på provpass också för att se vad kollegorna tycker om en, och att man själv får en hum om stället.
Så får se när dom hör av sig till en om tillfälle. Men vore kul och prova på att jobba där.

Börjar bli dags för att hitta nytt ställe riktigt snart, för där jag jobbar nu jobbar man bara till slutet av September sedan är de slut. Tyvärr så finns de inte så många jobb erbjudanden tillgängliga inom företaget heller oavsett hur stort de må vara.
Så man får se vart de slutar..

Bara hålla tummarna.

Kommentarer
Postat av: sussi

Åhlens C? Där jobbar ju jag. vart nånstans ska du ev jobba?

2009-08-26 @ 18:58:58
URL: http://www.metrobloggen.se/sminka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar