Kort notis..

Kort notis:
Fick för övrigt jobbet på Åhlens City, dom ringde mig 2 dagar efter intervjun och sa att dom tyckte att dom hade fått en bra respons av mig, samt fått goda referenser av min chef så, dom täkte skippa provpassen och tar mig omgående till Åhlens C, så slutet av September börjar man inskolningen på stället och 1 oktober kör man där skarpt.
Blir intressant och se hur de kommer vara att jobba där. Har hört lite saker om stället som inte är allt för positiva.
Men de återstår att se. Man måste ju göra en egen bedömning.

Blir i alla fall intressant att prova på nytt ställe att jobba på. Sedan får man se hur länge man stannar där.

Kommentarer
Postat av: Erkan

Grattis mannen! från den långa jäveln på båten!

Btw, lägg till mig på msn: [email protected]

2009-09-06 @ 01:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar