Måndagens Fotorunda.

I måndags var jag och Camilla ute på en sväng till Vaxholm för lite spontan fotografering.
Riktigt bra väder var de, men av nån anledning fanns inte de där lilla suget när man väl var därborta att fota.
Trode man skulle ha lite gamla fina båtar att ta kort på, lr springa in i de äldre delarna av Vaxholm och hitta nå fina gamla hus att ta kort på. Men icke.
Men de vart i alla fall trevligt sällskap och lite myspromenixande i alla fall.
Inte glömma de fina vädret oxå =)

Kvällen vart de i alla fall iväg och fota solnedgången, men den jäkeln var fane mig snabbare att dra sig undan än vad jag var att komma på plats *dooh*

Men de vart att stanna å invänta mörkret för att fota lite natt foton, tja under tiden som jag stod och lekte med stativ och kameran så hade man ju de stora nöjet att bli stort sätt uppäten av otals myggor som flög runt och ville ha än till supé.
Men jag överlevde, Camilla dock. haha ja hon vart ju mygg utfodrare _^^_ Synd om stackaren.

Fick i alla fall leka lite med mitt nya staviv och objektiv under dagen/natten och e riktigt nöjd över den. Vilken skärpa.
Inte som mitt standard objektiv inte.

Här kommer i alla fall 2 kort från dagens utflykt.
Ett vanligt och ett Panorama som jag fick ihop.





(Clicka för större Bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar