Mondaybar Summer cruise 2009

Ni trode säkert att jag skulle skriva hur grymt jävla laddad jag är att åka på denna kryssning och hela packetet.
Men så är inte fallet. Inte för att jag inte är laddad, utan att jag inte ens åker på denna kryssning denna gång =/

Fick tyvärr aldrig ledigt från jobbet för att kunna åka med, tror dock inte att dom ens försöka lösa de åt mig heller dom på planeringen. Men de e på gott och ont.
Efter senaste kryssen då så mycket negativt hände så har jag inte haft lust att åka, så motiveringen för denna har inte varit stor, varken när de kommer till lineupen eller någe annat.

Men samtidigt tycker jag de är tråkigt att man missar den för alla mina vänner och bekanta åker på den, så då missar jag ju att få träffa alla dessa människor.
Hade de varit en 24 kryssning hade de inte gjort så jäkla mycket egentligen, men denna är 48h, lr 40h ska man väll ändå säga. Så de e 2 dygn som dom är borta =/
Kommer vara riktigt tomt på msn listan de kommande 2 dagarna, smula trist.
Vem ska jag ha och prata med då ? Inte för att man är den grymt sociala konverseraren, men man har alltid några få som man brukar få iväg några kommentarer med under dagens lopp.

Suck. Trist är de i alla fall att sitta här och se på klockan och veta att folk står på Frihamnen och väntar på att få kliva på båten för att ha roligt i 2 dygn. Men men får se de som så att jag spar pengar i alla fall och får pengar för att jag jobbar..


Kommentarer
Postat av: a

du kunde pratat med mig ju:P... jag var inte heller där.

2009-09-08 @ 17:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar