NeRadio.se


Yes yes, för er som inte viste så för någon månad sedan så fick jag en av mina mixar uppspelade på NeRadio.se
De var min Hardcore Summer 2 som fick chansen och spelas.
Och nu åter igen ska en av mina mixar spelas där.
Fast denna gång är de min nya mix Hardcore Summer 3 som ska spelas på kanalen.
Och då undrar ni säkert.. Vart fan e den mixen nånstans, den är inte upplagd än på sidan ju..
Jo de är som så, jag har inte släppt den och tänker inte göra de förens efter den har spelats på NeRadio.
Vore lite meningslöst och lägga upp den här innan. Vad för exklusivt blir de då annars och ha den annars uppspelad. ;)

Så för er som vill höra den.
Tune in på NeRadio.se kl 20.00onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar