A Christmas Carol


Ja julen står runt hörnet och de e bara låt mig se, 2 dagar kvar till julafton.. säker ännu kortare om man nu ska vara petig.. De är imorgon den 23e och sedan är de Jul Afton..
Dagen i alla ära, har dock ingen jul känsla..
Snön har i alla fall kommit tack och lov, mysstämning är de i alla fall nu när den har kommit och de e skönt för att vintern fick sitt fäste även om de är ruggigt kallt utomhus. hade -19 grader häromdagen.
Burr burr säger jag bara..

Jag har lovat att slänga upp bilderna från kryssen men har inte haft tid lr ork.
Motiveringen att skriva är inte så fasligt hög heller..
Tycker de inte händer så mycket att berätta om egentligen.. Men man försöker väll.
Har suttit hela dagen idag, i alla fall sedan jag gick upp innan 12 och sittut med och sorterat musik..
Och klockan är 20.57 just nu när jag skriver detta.
Och jag är inte i närheten av klar än. Hua mig.
Men vad ska man göra, måste få de gjort om man ska ha nå struktur och ta bort de som man inte tycker är bra..
Men så är de.
Inte vart ute och fotat har jag heller varit..
Kanske borde ta med mig kameran ut på en vända antingen här ute där jag bor eller in till stan och fånga lite trevliga vinterkort i stan.
Får la se vad som blir av.

Men önskar er läsare en riktigt God jul och ett Gott Nytt år om jag inte lyckas skriva ner någe nytt här förens efter nyår..
Sköt om er, och glöm inte bort era nära och kära nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar