Snöööööö!!!

De e ungefär så man kan beskriva de som sker utomhus..
Mycket trevligt måste jag säga.. Undrat å längtat efter de lite..
Men ACK så kallt de är ute.. Fyfan inte vant mig vid de än och så hade man fel jacka idag..
Kan bara säga bu å blä idag..
Hade kurs idag som börja kl 08...
De roliga är (NOT) att man jobbade igår kväll.. tills 22.30 hemma tills 23.30 i säng till typ 24.++
Var tvugen å duscha .. YOU KNOW..
Och sedan upp kl 05 för att vara på Lidingö för en kurs till kl 08.. HOW F***ing wonderful i that..
Nada sömn vart de typ.. Jag var mäktans trött.
Men de var i alla fall ordningsvakts repititions utb.. Så idag var de praktiska övningar.
Massa olika grepp, som man har å inte har använt i tjänst, och lite annat som man brukar.
Kan säga att varje gång man satte sig ner på golvet för att lyssna så slumrade man till. INTE BRA..
Men denna dag e nu över i alla fall så 2 dagar kvar med de teoretiska.. Blir intressant hur bra de kommer gå..
Men idag ska man i alla fall lägga sig tidigare.. för att orka gå upp imorgon..
Hoppas man klarar skiten även om man helst skulle vilja lägga av med de här yrket men jobb måste man tyvärr ha.

Man har varit på MB Lucia Cruise.. Den var faktiskt riktigt trevlig.. Hade inga förhoppningar men många spelningar var riktigt bra lågnt över förväntningar å förhoppningar..
Tråkiga e att min mobil muppa ur när de kom till själva ljudet så film har jag dock helt utan ljud å de som spelades in var inte bra =/ that sucks BIG TIME.. Jag som hade riktigt långa filmsnuttar med riktigt nice musik. =(
Som Tavas spelning och Organ Donors..
Kan nog säga att första kvällen så höll jag mig mest på Hardfloor för main, var bra tråkigt måste jag säga..
Tava körde warmup på Hardfloor å han kan nog inte fått bättre respons än vad som ficks. Shit vad kul de var å se han spela igen.. Hans mix finns att dra hem från hans sida http://web.comhem.se/tava/
där kan man dra hem samtliga spelningar han haft sista tiden..
Sedan de andra höjdpunkterna på kryssen var verkligen Organ Donors och Lisa Lashes.
Shit vad bra spelningar dom hade..
Organ Donors, alltså man måste vart där säger jag nästa, shit vad nice dom 2 spelade.. Och gryma scratching hade dom oxå.. Å Feck på att min filming balla ur hade velat höra de dom spela..
Kul hade jag i alla fall.
Fast man var verkligen trött när man kom hem å tyvärr så orkade man inte dra på efterfest på GK FAST man egentligen borde gjort ändå.. Men de var skönt å slappa oxå å titta på film å vara onyttig.. Ibland så får man ta och göra de med..
Annars så väntar ni säkert på att jag ska lägga upp bilder här från kryssen..
Ja de kommer har dock inte haft tid lr ork efter kryssen, men dom finns på www.tranceclubber.com som alltid och på min Facebook profil om ni nu har mig där..
Men slänger upp de inom kort när jag får lite tid mot slutet av veckan kanske lr början på nästa..

Tjip hoj, lever och oboy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar