Uppdate..

Ja här har man inte skrivit på bra länge..
Har inte haft tid eller ork. Jobbet har tagit massa tid, och sedan när man varit ledig så har man inte orkat göra någe intressant att plita ner här om.

Mins knappt vad man har haft för sig egentligen..
Har inte varit ute och festat inte haft motivation, har föredragit och bara vara hemma och ta de lugnt..
Sitta framför dumburken, prata med folk och spela.. (Nördigt javist)
Men de har blivit Dragon Age och Call of Duty : Modern Warfare 2.
Klarade i alla fall av Dragon Age igår, tog mig igenom spelet på 90h 8 min 37 sek.
Och ändå lyckades jag inte göra allt.. Så nu blir de en ny spelomgång med ny klass och ras.

Vad har man annars gjort. Man har varit på fotomässan.
Kan inte påstå att de fanns nå riktigt intressant på den, hittade en ryggsäck jag skulle vilja ha/behöver för min fotoutrustning, sedan hittade jag nybörjar sett kan man säga för hemma studio som jag vart riktigt nyfiken på att köpa. Men var stark och köpte de inte. Så nu avvaktar jag och försöker spara pengar så jag kan köpa nå lite bättre framöver. Men man har för mycket dyra hobbys. Vill bygga klart min dator, Köpa mer foto urustning.

Sedan har man varit på Saco mässan = utbildningsmässa, med KY-utbildningar och Högskoleutbildningar.
Plockade på mig en jävla massa kataloger som jag måste gå igenom den kommande tiden och se vad som kan intressera mig.

Vad mer har man inte gjort ?
Jo man har INTE fylt 29 heller.. Så den firades INTE med familjen, syrran och hennes sambo.
Sedan har den i övrigt INTE vart lugn.

Men den ska firas nu med lite vänner på kryssningen som man ska åka på torsdag kväll.
Monday Bar Lucia Cruise 2010  som går av stapeln då.
Är inte ett dugg peppad inför den. Vet inte alls, men de e väll som alltid med mig inför dessa kryssningarna jag känner inget inför dem förens samma dag lr när man kommer till terminalen och står där bland alla andra man känner.. Kan nog vara så. Får allt hoppas på de i alla fall.
Kanske lite sällskap och sprit i blodet kommer göra saken bättre =)
Brorsan (Tava) ska få spela på denna kryssningen igen.. Massa kul.
Fast denna gång får han äran och köra Warmup på Hardfloor. 2h med Tava kan de bli bättre.
Hard Dance FTW.. Vist man kanske hade föredragit de vi är mest inriktade på UK Hardcore/Hardcore men fan.
Är värkligen glad för han.. Riktigt kul att han får lira nu inför fler människor.
Får bara hoppas på att många kommer på under hans spelning och röjer gärnet..
Ja jag kommer ju självfallet fota på kryssen som vanligt så bilder kommer ramla upp här på sidan så fort jag kommer hem å har gått igenom dem..

Kan inte komma på nå annat som har skett sedan sist. Man börjar ju bli gammal å senil så tja..
Vad va de jag nu skulle skriva ?
Hmm ja de var säkert inget viktigt ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar