Alla ♥ Dag



Alla hjärtans dag

Tror de råder delad mening om vad folk tycker om denna dag.
Vissa tycker att de är ytterligare en kommersiell dag att suga ut pengar ur folks plånböcker.

Singlarna tycker de är jobbigt för att dom är ensamma och inte har nån att få dela sin kärlek med, ligga och gosa mm.

Och paren dom gör nått speciellt av den här dagen. Visar sin uppskattning för varandra.

(Eller dom som har glömt dom får ju skämmas lite)

Inte för att man ska sitta och vänta 1 helt år på att vissa vad man känner för varandra.

Men tycker själv att man alltid ska visa uppskattning för sin partner.
Men just alla hjärtans dag så kan man göra något extra speciellt.
Göra nått ihop.
Nått som kan vara svårt i dagens hektiska vardag.


Min synpunkt på Alla hjärtans dag är att få kunna vara med den man håller kär, få göra nått extra speciellt av dagen tillsammans.
Behöver säkert inte vara nått extravagant, skulle bara kunna vara att vara hemma en heldag och pyssla om varandra.
Kanske gå ut på promenad, gå utan destination bara
"Vara tillsammans",
eller kanske bjuda ut på nå fint ställe och äta gott.

Jag vet i alla fall vad jag hade gjort om jag hade haft en i mitt liv,
jag hade verkligen skämt bort henne ordentligt idag.
Man e väll lite av en hopplös romantiker av sig.


Men hade köpa massa rosor, tagit rosbladen och sprida dem i lägenheten, och över sängen där hon sov.
Tillagat en god frukost, tänt lite värme ljus och väckt henne varsamt till mysig musik.

De hade bara varit början på dagen.


Men nu blir de inte så tyvärr =/


Men nån gång får jag väll hoppas att jag fångar denna någons hjärta.



Jag vet i alla fall hur jag hade velat spendera den här dagen, och med vem....



//Inchi

Kommentarer
Postat av: Jennie

Fin bilden är med det röda som bildar ett hjärta!

2009-02-17 @ 20:30:06
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar