Saker att se fram emot...

I nuläget finns de 3 saker som jag längtar och ser fram emot.

Den första är Mondaybar Black & White Cruise som går av stapeln 4-6 juni, 48 h kryssning som ska gå mot Riga.
Förra årets Black & White som var den första för mig, men nr 2 i följd. Var helt fantastisk. Längtar verkligen tills den här kryssningen blir av. Hade så kul, så mycket roliga människor, och musiken. Går inte beskriva man måste vart där.

 
Q-Dance Offical Mondaybar Black & White Cruise Aftermovie 2008

Uppe på Soldäck dag 2 (Mondaybar Black & White Cruise 2008)

De andra är Htid in the sun 2009 i Spanien. Förra året då jag åkte med Tava så var vi där nera 3 dagar bara, och när man åkte hem så kändes de verkligen att man ville fan inte åka hem. Man ville bara stanna kvar. De var så jäkla kul.
SÅ i år åker vi för hela veckan. 15-22 Juni gäller de. Och de ser ut som att vi kommer få med oss en skara folk oxå får man hoppas. Dock den personen som man hade hoppats mest på skulle följa med, har dragit sig ut =(
Hade verkligen velat haft med henne ner dit.

 
HTID in the Sun 2009 (Promo)

Sista grejen som jag ser fram emot kommer nog aldrig bli av. Verkligen inget som klaffar på den fronten.
Men jag hoppas fortfarande innerligt på att de nångång kanske blir av.
Får väll hoppas på de bästa bara. =/

//Inchi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar