Tech No State

Summering av lördagens bravader:

Förfest hemma hos Jonas, med Tava och Nathalie och hennes tjejkompis (som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på).
Dom satt och drack, och jag hinkade Burn _^^_
Jo jag var nykter..So what..
Men vi satt och snackade en massa om allt möjligt.
Lite innan 22 stack vi till Garbos i Sumpan för att se hur stället såg ut nu efter renoveringen och nyöppningen.
De såg rätt oki ut, men de känndes mer åt stekar hållet nu än vad de var innan.
Vist de var snyggt renoverat, mycket ljusa färger på övervåningen. Undervåningen var jag inte äns och kolla.
Men musiken var verkligen inte i min stil, den var verkligen långsam och tråkigt. Inget med drag i.
Var mer åt house hållet, inget fel på house. Men just då var jag mer sugen på nått med mer driv i.
Stannade kvar fram till 01 nått å sedan drog jag vidare orkade inte stanna kvar där när de var så tråkigt.
Lämnade tyvärr mitt sällskap för att dom ville stanna kvar längre, men kände inte för att kasta bort mer tid där.

Så jag drog mig till Technostate istället.
Första intrycket man fick var massa småttingar överallt. Väldigt mycket kids runt 16-18.
Men viste att man hade sin kära vän Billy där som man mötte upp, och kort därefter sprang man på TiNi och Robin å de livade upp tillvaron.
Kan inte säga annat att musiken var helt underbar där. Bortser man från att ljudet var lite lågt men de gjorde inte så fasligt mycket. Jag hade de riktigt kul på Technostate, har inte dansat så mycket på bra länge.
It was fun. Skönt att man lämna kameran hemma så man fick leka av sig lite.

Nu får man vänta 2 veckor innan man är ledig igen och kan dra ut och busa.

Men Technostate festen var min höjdpunkt för denna helg. Och de tackar jag för.

//Inchi

Kommentarer
Postat av: Josefine

iih Ananada shake! fan vad sur jag är över att jag missade :[ ville verkligen!

och Technostate är alltid en massa småkids. tråkigt.. men det är därför man anmäler sig till viprummet där de inte kommer in :]

2009-02-09 @ 08:43:17
URL: http://Http://www.metrobloggen.se/Mickla
Postat av: Josefine

SV: Jodu jag vet :P var själv den där 16 åringen när jag började gå på technostate festerna :] Dock har jag aldrig lärt mig förstå candy kidsen.

Men visst kopplar man bort dem efter ett tag, man kommer ju ändå in så mycket i sin egen värld när man börjar dansa och känna musiken :]

2009-02-10 @ 10:29:29
URL: http://Http://www.metrobloggen.se/Mickla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar