Äntligen.

Ni som mins min lilla historia med kameraexperten ?
Ja de sluta med att jag inte kommer få mina pengar tillbax tyvärr, de idioterna på banken. *suck*
Får se vad de blir av polisanmälan som jag gjorde emot dem. Vart ett par tusen som gjorde en anmälan emot dem.

Men i alla fall.

La min beställning hos Cyberphoto.se som jag har beställt från tidigare, lite dyrare men fan dem kan man i alla fall lita på. Eftersom man beställt från dem tidigare.

Beställningen las på onsdag morgon kl 05-06 och idag torsdag kom packet. Now that is Service.
Äntligen säger jag bara.

Så vad var min beställning då:
1. Canon Speedlite 580ex II
2. Canon BG-E5 - Batteri grep
3. Omni Bouncer till blixten
4. Extra Batteri till batteri greppet.


Jag är i alla fall jätte nöjd över mitt inköp. Nu ska man bara läsa sig igenom lite manualer å testa sig fram så man får grepp om utrustningen.

Lite mer glädje fick man nu i alla fall.

//Inchi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar