Captains Logg

Stardate 2008.01.04 - 17.52
2009.01.04 - 17.52

Ja de tog några fler dagar än vad man trode innan man skrev igen.
Men nu e man här igen.
Har haft besök här hemma så man har inte haft ork lr lust att sitta framför datorn utan har mest umgåts, hittat på olika saker å glot på en massa film. Slappat grymt mycket med andra ord.

Hur var nyår för mig då ?
Fick besök av Martina som kom upp från GBG, möte upp henne på Centralen och sedan stack vi och käka på Max.
Mums var de i alla fall =)

Sedan vart de hem å fixa till sig för kvällen, och iväg till Tava och möta upp han.
Vart lite förkrök och sedan tog vi bussen in till München.
Stod där i närheten av kajen och inväntade 24 slaget, var rätt så kallt ute.
Men klockan passerade midnatt, vi tittade lite på alla raketer som sköts, drack lite skumpa å sedan stack vi in och röjde loss.
Måste säga att kvällen var faktiskt helt oki, hade dock inte med mig min kamera så har inte tagit nå roliga kort.
Men fick desto större chans att dansa loss =)
Hade riktigt trevligt med de vänner som jag var där mer och de andra som jag sprang på under kvällen.
Dock så saknades endel men vad ska man göra.

Hoppas ni andra hade ett riktigt trevlig övergång från 2008 till 2009..

Jag önskar er alla en god fortsättning på de nya året.

//Inchi

Kommentarer
Postat av: Martina

Vadå okej?! haha superkul ju :)

2009-01-04 @ 22:00:57
URL: http://martinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar