Sthlm -> Falun -> Sthlm

Ja nu e man hemma igen.
Var iväg en sväng till Falun i helgen, eller ja jag åkte upp dit i söndags.
Helt slutkörd i huvet efter att man hade jobbat natt, så sov man bara 5h för att hinna med och fixa allt innan man skulle upp.
Tåg resan tog 2h + inte så farligt sov igenom stort sett hela resan dit upp.
Stöte på några tjejer som hade åkt upp från sthlm för samma testar som jag själv så man snackade lite.
Dom skulle bo på ett vandrarhem som är ett omgjort fängelse. Själv så hade man kostat på sig att bo på hotell.
Fast nu i efterhand så känns de inte som att de var riktigt värt de, var helt slut i kroppen men kunde inte sova i alla fall.
Fast man slockade några gånger tidigt på kvällen när man låg där och tittade på tv, men sedan vakna man upp klarvaken. Så föresegick de tills man vakna vid 24 igen och kunde inte somna om.
Glad att man fick lite sms där på natten så man inte blev tokig av nervrositeten, och att man låg och tänkte "om jag somnar nu får jag sova....."

Tack, de underlättade endel för mig.

Somnade vid 04, tror jag och var uppe igen vid 06.15 för att käka frukost, shit vad jag hatar att vakna tidigt. specielt när man har sovit så jäkla lite, magen blir helt i kaos. Men lite resturang frukost gjorde inte saken allt för mycket bättre men lite. Men de gick över sedan.

Dagen gick faktiskt bättre än förväntat, stöte på tjejerna från kvällen innan så man hade lite folk och prata med.
Hade ingen störe förväntningar alls på dagen hur de skulle gå, "what happens, happens" den inställningen hade jag.
Men de gick riktigt bra så vem vet. Denna pojke kanske väljer en annan karriär.
Vi får se vad som händer.. Man får avvakta och se vad som händer.

Men har även fått erbjudande att söka till en kompis företag och jobba med IT, och de är lite lockande, få jobba med datorer nått som jag tycker är kul. Så ska slänga ihop ett CV inomkort och slänga iväg de till han.

Hur som haver hade tåget hem igen vid 15.30 så de var ju lite tid att avvakta innan man fick åka hem igen, men fördrev tiden med att käka lunch och försöka läsa lite, men de gick ju mindre bra eftersom man slumra till lite av och ann.

Men fick i alla fall sällskap med tjejerna från innan så man hade inte allt för tråkigt. Satt och pratade lite, men sedan tog john blund över XX antal gånger.

Men nu är man hemma, trött och seg i bollen, men vet inte vad man ska göra, är rätt så rastlös hade velat göra nått men orkar inte riktigt heller =(

Suck, synd att man inte är trött och klockan inte är mer...

"I'm at a crossroad, wonder what path I should pick"


//Inchi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar