Vart inte som planerat men ändå helt OK.

Ja ni.....
Min ledighet har verkligen inte blivit som jag hade tänkt mig alls. =/
Hade en del planer som gick tyvärr i stöpen. Suck.
Hade verkligen velat göra de som jag hade tänkt mig, men så vart icke fallet. =(

Annars så vart lördagen sådant att Kära Ellinor som fyllde 25 år skulle firas av med ett hejdundrans party.
Hon hade fixat en liten festlokal med lite folk.
Å lineupen bestod av Toppzi, Puppan och självklart "Brorsan" Tava min fellow in crime, "SHC"
Lokalen var faktiskt helt oki, inget å klaga på, kanske hade önskat lite mer människor men de var inte så mycket och göra åt, men de var rätt så kul ändå.
Tills nån jäkel fick för sig å börja moppsa upp sig, värdens minsta kille mot världens största. Inte för att de vart så mycket av de, lillen trötta ut sig själv mot han, å goliat stod bara där haha..

Men de var inte den jobbiga delen, polisen hade vart där innan för folk hade klagat på att musiken var för hög, så vi sänkte basen å allt så de inte skulle höras ut, men sedan som sagt vart de nån som hade druckit för mycket. Och sedan vet jag inte hela historian i alla fall, men tydligen kom ambulansen dit å den här idioten började bråka med vårdarna.
Kastade soppkorg efter dem och bord. Helt störd kille, så dom stack ju iväg fan dom ska ju inte behövas utsättas för sådant. Så sedan kom polisen kort där efter igen 2 bilar. Och fick styra upp de och tyvärr så stängde dom ner festen.
Synd för Elli eftersom de var hennes födelsedag å allt.
Säger inte polisen var dåliga i sitt handlande, för dom var riktigt hyggliga och förstående, mer sådana poliser tack.
Men förstår deras aggerande också, hade de inte varit för bråket emot ambulansvårdarna så hade de inte hänt nått.
Men så går de när folk dricker för mycket.
Så inget emot polisen, utan vi har ju tyvärr å tacka för idioten som var tvugen att bråka. Alltid är de nån.

Men festen stängdes ju inte ner så jäkla snabbt, fick i alla fall hålla på till 04 innan de stängdes ner, och Tava fick i alla fall spela 1.5h av sina tänkta 2.5h. Men han röjde på som fan "me like".
Säger inte att Toppzi lr Puppan var dåliga, för de var dom inte dom levererade dom med.
Vill tacka Elli för anordnandet av festen, och alla de goa människor som man stötte på och de vänner som var där.



Söndagen var mindre trevlig. Först sov man dåligt, hade massa skumma drömmar. Så där vart de väll inte mer än kanske 4-5h timmar sömn, och sedan resten av dagen hade jag en fruktansvärd obehaglig känsla i kroppen, och nej de berode inte på att jag hade druckit kvällen innan, för de hade jag inte, jag körde bilen.

Har haft den känslan i kroppen förut, och de e verkligen jobbigt när den inte vill släppa, den satt verkligen i från att jag vakna fram till på kvällen, då jag äntligen fick möjligheten att prata av mig med en viss person. Vart så orolig för att de hade hänt henne nått. Men tyngden från mitt bröst släppte och oroskänslan i kroppen försvann. Usch säger jag bara.

Men nu är de bättre i alla fall. Tack och Lov.

Blä på att må så.


Ja vad mer..

Börjar jobba om några dagar igen, de känns väll så där. Men känner samtidigt att de e väll lika bra, känner mig rastlös av att bara sitta hemma och leka framför datorn, hade velat göra nå helt annat men ja, de vart ju aldrig av.

Sedan på söndag drar man iväg till Falun på en kort visit.
Why you might ask. My secret.

De i min kompiskrets som jag har berättat de för vet nog orsaken. Anledningen till att jag inte skriver nått här e väll för att jag vill kanske vara helt säkert på om de blir av eller inte förens jag säger nått mer.


It aint a secret if i tell you.

//Inchi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar