Uppdatering i FotoUtrustning.

Har ju inte hänt så fasligt mycket i bloggen på sista tiden, brist på tid, inge roligt som har hänt eller haft lust och skriva.

Men lite roligt har i alla fall hänt de senaste dagarna..
Har uppdaterat lite till min kamera utrustning. Eller ska väll kanske säga utökat

Har införskaffat mig stativ + kulled huvud, nytt objektiv, och en fjärrutlösare.
Så snart blir de nog leka av med all de nya utrustningen _^^_

Så ska ge mig på lite landskaps fotografering är de tänkt, samt kaske få möjligheten och fota en tjejkompis nu under kommande månad. Får se om de blir av annars får jag ta å ge mig ut och leka lite på egen hand.


Canon EF 70-300/4-5,6 IS USM  


Manfrotto 055 XPRO B                                   Manfrotto 486RC2 Compact ball kulled


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar