HTID in the sun 2009

Yes thats the shit.
Imorgon kl 03 på morgonen drar vi.
Jag, Tava och Martina.
Vi ska upp så tidigt för att åka till Skavsta flygplats för att sedan flyga till Girona flygplats utanför Barcelona - Spanien.
För att där efter åka ner till Lloret de Mar för att närvara på årets stora händelse inom UK Hardcore scenen.

HTID in the sun 2009

www.htidinthesun.com

De kommer bli en HEL vecka full av aktiviteter, sola, bada, beach partys, pre-partys och sedan på natten "THE MAIN EVENT" @ Colossos.
Varje dag i en hel vecka.. It gone be a BLAST.
Hoppas att fötterna och kroppen kommer palla av allt haha.

Var där förra året med Tava, fast bara under 3 dagar och denna gång blir de för hela 7 dagar. Its gone be sweet.
Denna gång har vi även fler människor med oss dit ner.

Förutom mig, Tava och Martina så har vi lärt känna 2 nya själar som var där föra året som ska med, och så får vi med yterligare 2 som ska ta weekend packet dock. Sedan får man se vad för andra svenskar man kanske springer på =)

Så med andra ord betyder de att jag troligen inte kommer skriva på 7 dagar lr så. Om jag inte bloggar kort från mobilen lr på nå annat sätt vi får väll se ;)

Men då vet ni vart jag är och glassar i solen med stora drinkar i handen ;)

På återseende _^^_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar