IDAG HÄNDER DE !!!

MONDAYBAR BLACK & WHITE CRUISE 2009 !!!


Ni som läser min blogg kan inte undgått att jag ska åka på denna underbara kryssning.
Ahh !!! Idag gäller de..
Fan dagarna har varit lite upp och ner men nu idag. Fan nu känner man hur nära de är.
Snart ska man åka iväg till Tava (Brorsan) och hämta upp han och ladda bilen full med gosaker (Ljud och Ljus) till vår hytt. Här ska de fixas ordentlig fest hytt.
Sitter och laddar med min senaste mix jag har gjort oxå "Hardcore Summer 2" men den tänker jag inte släppa än här ;p
Den ska jag sitta och njuta och mumsa på under kryssen så jag släpper den när jag kommer tillbax _^^_
Ni som vill höra den får allt vara i vår hytt >_<

Men nu försvinner jag i alla fall i 2 dagar och återkommer på lördag helt slutkörd..
Så på återseende.
Beroende om jag har ramlat av båten, lr blev kvarhållen i Riga för att jag har ofredat någon lr bara vart mig själv !!
VI SES !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar