MB B&W Cruise.

Vet inte vart jag ska börja.
Tyvärr så är de inget positivt jag har å säga om denna kryssning.
Inte för att den inte var bra..
Utan allt skit som inträffa. Som verkligen drog ner mig i skiten.
Och gjorde att mer än halva kryssen gick man igenom utan nå glädje i själen.

Hade verkligen sett fram emot den här men den vart inget mer än skit.
Vet inte om jag har lust å åka på nästa pga av allt detta.


Först å främst så såg man fram emot att träffa tösen som jag har fallit för om man nu ska uttrycka sig på de sättet. "Har stor intresse av".
Men där vart de inget mer än besvärligt och sedan depprimerande.
Tänker inte gå in mer på de än att de valet hon verkar gjort gör mig verkligen ledsen i själen.


De andra är att jag inte hade sett en vän till mig på väldigt länge, en person som jag har litat på när de kommer till att prata om vissa saker. Och nu när jag var där för honom när han behövde lätta på sina tankar och kännslor,så spydde han galla på mig och tryckte ner mig.
Vist alkohol var väldigt mycket inblandat, men ändå.
Inte ska man få nån annan att må dåligt för att man själv göra de.

Men de har i alla fall gett mig en ny bild av den personen.
Man börjar ju tillåmed ifrågasätta människors beteenden, fråga sig vilka som är ens vänner lr inte. De man kan tillförlita sig med saker.
För när man får saker slängda i ansiktet på än som man har berättat i förtroende.
DÅ börjar man undra.


Kommer nog sluta angagera mig i folk, och öppna upp mig dem. För antingen får jag allt slängt i ansiktet på mig för lr senare, eller så vänder dom ryggen till mig.

Får se om man åker på nå fler kryssningar, för just nu har man ingen större lust längre.....


Aja nog med depp å grin.
Dags å bygga upp sig igen.. Undra vart jag la manualen.
Tror jag måste bygga mig själv robustare för att slippa få in folk så nära inpå mig.


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Trist att d blev så vännen, men d kanske va till d bästa? :)

Finns här om du vill prata iaf!

2009-06-06 @ 20:18:06
URL: http://www.metrobloggen.se/jennysen
Postat av: Johannes

Trist att du inte kunde njuta fullt ut av kryssen!

2009-06-06 @ 21:19:55
URL: http://johannesandersson.se
Postat av: Anonym

Ja det som inte dödar en gör en starkare, o inget varar för evigt. Hoppas du får en fortsatt bra vecka! Kramis =)

2009-06-08 @ 16:23:49
URL: http://teshimz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar