Mondaybar Black & White 2009



Ja då är de inte många dagar kvar nu förens man står där åter igen på Romantika på väg över de baltiska havet till Riga denna gång. 1 år sedan var vi där senast på Mondaybar Black & White. Fast då begav de av sig mot Tallin istället, och denna gång är de Riga som gäller.
En 40 h kryssning med inget annat än EDM på menyn nonstop. ME LIKE
Man har längtat efter denna kryss sedan förra året för de var bara helt underbar och magisk. Man hade hopppats på att få stanna kvar i den euforin som man var i då.
Hoppas de blir likadant denna gång oxå. Tyvärr så verkar inte vädret till vår fördel som förra året dock. För då hade vi fantastiskt väder och var ute på sundeck hela eftermiddagen med fantastisk musik.
Denna gång visar prognosen att de ska vara regn. VI ber alla till vädergudarna att han/hon blåser bort alla moln på himmelen och drar fram värme och sol.

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så ska 2 av mina kompisar spela på kryssen.
Båda Tava och Daniel (Bluecore) ska köra B2B med varandra kl 02-03 på Sundeck så man får verkligen hoppas att de inte regnar. De skulle vara en mäktig upplevelse och se dom dra av sitt sett där. De e väll dom 2 jag ser mest fram emot att se på kryssen faktiskt.
Har ju visseligen sett dom flera gånger innan, kanske blir så när dom e ens kompisar samt att vi gillar samma musik, blir de nog lätt så ;)

I en annan notis så åker ju tösen jag har intresse för på kryssen oxå. Dock vet jag ju inte alls nu hur man ska vara gent emot henne. Tycker bara situationen har blivit så knepig och omständig.
Varför kan hon bara inte reda ut sina grejer så man kan gå vidare och bara vara som de var innan.
Varför sätta allt på pause ?
Vadå pause lixom ? Hur ska man tolka de ?
Livet stannar inte upp, känslorna försvinner inte lr tar semester. Dom kvarstår där och vill bara ut.
Tycker att hon allt får ta å reda ut allt snarast och bestämma sig.
Jag orkar inte vänta. De äter upp mig inneifrån att inte veta vad de ska bli av allt.
Vill hon lr vill hon inte ?

Suck..

Aja 2 dagar kvar till kryssningen i alla fall. Sedan är vi där inte alls lika pepp som jag var innan.
De kanske kommer när jag har mina vänner runtomkring mig och sprit i systemet kanske jag glömmer allt.
Får väll hoppas på de..

Ses på båten inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar