Mango Street Party & GBG RoadTrip ToR

Usch man e fortfarande sjuk efter hemkomsten från spanien. Och de var inte AC:n från flyget som gjorde de utan näst sista kvällen i spanien då vi tog oss ner till beachen mitt på natten. Min korta stund där gjorde vist att jag vart förkyld.
Och de har nu suttit i en vecka, men verkar börjar släppa i alla fall. Jobbiga e att idag är sista dagen på min semester och imorgon börjar man jobba igen. Inget man riktigt ser fram emot. Har varit rätt så skönt å inte jobba.
Kanske ska bli heltids ledig ? Lr kanske inte...

Helgen som var så drog man iväg till Västerås med lite vänner för att dra på "Mango Street Party", denna gång lämnade jag kameran hemma för att få dansa av sig lite, vilket jag oxå fick göra. Största anledningen till att man åkte var för att Daniel (DJ Bluecore) skulle spela, och hans sett var riktigt nice. 3 h med Uk Hardcore -> Gabber. Svårt och stå stilla.
Men samtidigt var de tok varmt på stället, verkar som att arrangörerna hade missat den delen. Så de vart rätt så mycket springande in och ut för att lufta sig.
Men tycker de var en helt oki fest.

I måndags så gjorde jag mig själv en liten roadtrip till GBG över dagen. Eller ja liten och liten, de var rätt så jobbigt att sita och åka själv ToR till GBG på en och samma dag. 9-10 h i en bil ensam är rätt så tråkigt om lite tröttsamt.
Men de gick vägen. Ni undrar säkert varför jag skulle bemöda mig att äns åka dit ? Ja de kan man fråga sig själv egentligen oxå. MEN orsaken till att jag åkte var att jag skulle köpa mig 2st CDJ-1000 av en kille.
Vart en MK1 och en MK2.
Rätt så nöjd måste jag nog säga. Nu har jag 2 riktigt bra spelare och börja öva på ordentligt.
Måste bara ta å kolla igenom dem mer ordentligt att allt funkar men än så länge verkar allt funka som de ska.
Så nu har man 2 st CDJ-1000 och DJM-400 mixer.


Nu e de bara öva öva öva som gäller. _^^_
Får vi se om de blir nått av mig lr inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar