Cashflow -> CashLow

Ja då var man åter från stan då. Säger bara shit i hojta, lr nått. Nu när jag skriver detta så har jag nu varit vaken 24 h, och jobbat under den tiden, är smula seg å så. Men en burn i kroppen gjorde att man vakna till igen haha.

Som sagt vart i stan, har bränt en massa pengar. Om de var bra lr dåligt tja, bra fråga jag vet inte, de känns att man handla i alla fall.
Införskaffade nya öronproppar som ska vara bättre än de jag haft tidigare, ska inte filtrera bort för mycket ljud. Får se hur bra dom funkar.
Sedan så sprang man till Saturn Return och skulle köpa biljetter för Technostate, som jag nämnde i inlägget innan.
Så på lördag e de då Technostate med Asterix, Neelix å Rokkaz bland annat som lirar. Mins inte de övriga namnen i nuläget. Ska nog bli kul har endel kompisar som ska dit. Så förhoppningvis får man dansa av sig lite.

Sedan när man ändå var där så började man kolla runt bland deras kläder, kan ju säga som så vill man bränna pengar då ska man åka dit när dom precis har fått in leverans. Tur nog hade jag missat de med några dagar men de fanns en drös med saker ändå. Kan ju säga att jag köpte ett par vita byxor och en vit t-shirt.
1600 host host.....
Ja de kostar ju lite ibland när man vill ha kul. Men men utöka utrsyrseln i garderoben i alla fall, kände att jag behövde förnya lite.

Var iväg en sväng till Täby C oxå å förbi 3's butik. Lämnade in min mobil för att den börjat strula mer än vanligt.
Den har en tendens att starta om sig när man är mitt i ett samtal, alltid lika kul.
Min bortförklaring:

"Ursäkta men jag tror min mobil inte vill att jag ska prata med dig längre"

Men de var inte den stora anledningen till att jag åkte å lämnade in den.
De var för att kameran verkar ha lagt av, antingen de lr så har de blivit strul med mjukvaran.
Fick i alla fall en lånetelefon, så man klarar sig.
Inte för att de finns så många som ringer mig precis. =/

Vad blir de annars av. jo de blir utgång på fredag oxå.
Då blir de GK (Göta Källare) igen å röja runt lite, då ska brorsan å jag ut, samt Tess å Gittan verkar de som att dom ska göra oss följe kan nog bli kul. Hoppas på att de blir lite Hardstyle å inte bara EuroTechno. Men men den som väntar skall se.

Ne nu ska jag softa lite. Chattra med folk på msn å se hur länge min kropp orkar hålla mig vaken..

//Inchi


 


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Jag kan ringa om du vill! :P

2009-03-25 @ 13:57:30
URL: http://www.metrobloggen.se/jennysen
Postat av: Johannes

Ha ha! Det är bara att sticka huvudet i sanden och skämmas över att du inte var där. ;)

2009-03-25 @ 15:41:32
URL: http://johannesandersson.se
Postat av: Johannes

Tumme upp för det! :D

2009-03-25 @ 18:33:16
URL: http://johannesandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar