In Time n Space

Usch min natt har varit jobbig. Inte för att man har drömt mardrömmar lr så utan var TOK trött igår efter mina 28h i vaket tillstånd, slockna på soffan och sedan lägga sig vid 24 för man var så slut i huvet.
Slockna direkt men vakna upp sedan vi 05 klarvaken. Men lyckades i alla fall somna om efter ett tag.
Och nu sitter man här _^^_

Man har ju haft lite av en nostalgi tripp de senaste dagarna. Bilder och filmer från Docklands tiden som man har tittat på och lyssnat igenom.
Och nu har man kommit till den punkten att man har sett kort på sig själv från den tiden som ligger på burken å samlar.
Så då tänkte jag varför inte visa dem för er _^^_
Man måste ju kunna bjuda på sig själv.
Kvaliten är inte den bästa men korten är några år gamla å digital kamerorna var inte dom bästa på den tiden heller.

Watch n Laugh.









Ja så såg man ut då.
Vet inte om de e nån större skillnad nu från då förutom att man har blivit äldre.
Samt att man färgade håret nyligen oxå för skoj skull ;)




Men oroa er inte..
Jag återgår nog snart till mitt vanliga jag (ska klippa mig idag)




//Inchi

Kommentarer
Postat av: Jennysen

Men TROTS allt det gulliga så känns det som att något fattas... konstigt... :S

2009-03-26 @ 13:02:36
URL: http://www.metrobloggen.se
Postat av: Maria

Jag tycker du har så himla fin naturlig hårfärg! :) Mörkbrun typ.. :) wee! Kram / Mary

2009-03-26 @ 18:01:09
URL: http://baverbacken.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar