MB SpringBreak Cruise + GK som avslut.

Ja nu har de gått 4 dagar sedan vi kom hem från kryssen. Har dock inte haft tid att sätta mig ner att skriva nått om den.
Efter att man kom hem så vart de utgång och sedan vart de jobba tills idag morse. Men nu ska man väll ändå försöka plita ner några ord.

I Torsdags var i alla fall den stora dagen för Mondaybar SpringBreak Cruise.
Hade jobbat kvällen innan, och så fort man kom hem var de bara att slänga sig i säng och försöka sova några få timmar innan man skulle upp fixa massa och sedan dra iväg för att möta upp Tava,Nathalie och Millan, de 3 som man skulle bo med.

Kan ju säga att man var inte ett dug taggad för den här kryssen, men de e som vanligt nästan. Brukar komma igång när man väl kommer till terminalen, och möter upp alla människor som man känner och musiken som brukar dunka på.
Men bitvis började man komma igång och leendet på läpparna drogs upp över öronen haha.

En rolig sak (beroende på hur man ser på de) var att jag vart undandragen till Tullen för kontroll när vi skulle kliva på.
Och jag tänker bara, shit vad ska hända nu, jag har ju inget så jag förstår inte riktigt vad de kunde vara (måste vart min hårfägt som jag hade fixat för kryssen som fick dem att dra undan mig), men i alla fall dom hittade inget som sagt, var ju bara ett stickprov och jag vart den utvalda.



Men i alla fall, vissa kompisar såg att jag hade blivit undandrage, så jag tänkte köra ett lite prank.
Jag messade några av mina goa kompisar att jag hade blivit stoppad i tullen och inte fick gå på båten.
Dom vart halvt hysteriska av att jag inte kom med (söta små vänner man har) så jag lät den storyn hålla sig en stund.
Roliga var att jag och Tava kom först till Taxfreen i alla fall och tillbax till vår hytt. Messen bara föll in på mobilen och undra om de löste sig lr inte. Men jag körde på.
Men sedan mötte jag upp alla som jag hade messat och dom vart så glada _^^_ haha fick ju förklara att jag hade drivit med de, lite sura vart dom för att jag gjorde nått sådant. Men lite kul var de haha. Uppenbarligen hade rycktet spridits en bit _^^_

Men i alla fall.
Båten vi åkte på var i alla fall Galaxy, de e den nya båten som har börjat hushålla oss stampare för de regulära kryssningarna. Den är rätt oki, man har börjat vänja sig vid den.

Som vanligt så börja man springa runt mellan alla de hytter som man hade skrivit upp nr till för att hälsa på alla sina bekanta för att dra några huttar och prata sig lite. Klockan bara drog iväg och man blev lite rund under fötterna så som de ska vara haha.
Kan inte säga att jag mins så jäkla mycket av musiken, nej inte för att jag var så full å föll i trappen och somna. De gjorde andra ;)
Men jag sprang runt med min kamera som vanligt och fota, då e jag lite i min egna värld och letar efter nästa Kodak moment. Men kan säga att de hårda golvet var banne mig bättre än trance golvet. Vet inte varför, gillar trance oxå men de var för söligt.

Var många trevliga namn som spelade på båten. Dark by Design, Alex the Kidd, dessa namn som man självklart missa,
och sedan hade vi den stora publik dragaren Armin van Buuren, enligt min utsago så var han inte så bra som jag trode han skulle vara. Samt dansgolvet var ju helt smockat med folk när han spela så då man försökte ta sig fram och fota ja, då var de hela havet stormar folk som knuffade fram och tillbax, turen var på min sida att mina kamera inte åkte i backen av allt detta.
Men många som just då var på dansgolvet var ju inte våra trogna stampare, de var mest löst stureplans folk kändes de som, även om de var endel stampare men dom har en tendens som jag att dra oss bakot där de finns plats att dansa.

Dag 1, eller fest omgång 1, slutade kl 06 på morgonen. Då gick jag och la mig och sov till 13, förstår inte varför dom började så sent med att lira igen, men man fick sova ut lite. Sedan var de bara å köra igång igen. Dock utan sprit.
Dag 2 såg man fram emot Johnny Boys sett, han skulle avsluta kryssen, som han annars brukar göra.
Men denna gång var de inte nå riktigt drag i hans sett så man drog sig undan å umgicks lite med kompisar i deras hytt.
Dock så missade man hans grymma avslut de var inte för hackor. De var de driv i. De var bättre än resten av hans sett enligt mig.

Så av båten, och så som man hade bestämt sig så skulle de bli efterfest, på Göta Källare. Så iväg med Tava, Nathalie och Millan för att käka lite och ladda batterierna. De vart thai food with seafood. Mums vart de.

Sedan iväg till Göta källare. Och de första man ser är en grymt lång kö. Men den flöt rätt så snabbt tack och lov.
Och kan inte säga nå annat än fan vad kul jag hade på GK, 360 som håller i festerna på fredagar hade Black & White tema då, inofficiel efterfest för de som åkte på kryssen. Och shit vilket röj, de var riktigt hår, mycket folk man känner.
Jag dansade nonstop förutom då jag laddade vatten nivån i kroppen.
Hade verkligen sååååå kul. Jag dansade mig riktigt svettig haha..
Tava och jag röjde på som vi alltid gör _^^_
Swedish Hardcore Crew FTW..


Drog oss hem lite inna 03, svettig som en ja vilket djur ska man gemföra sig med då ? Ja hitt på nått djur som svettas mycket så har ni mig då jag slutade dansa haha..
Kom i alla fall hem och satt med att gå igenom alla kort som jag tog under kryssen så man var väll klar runt 06 så hopp i säng. Och sova sig lite innan man skulle iväg till jobbet.

Men kul hade jag i alla fall under dessa 2 dagar. Tack till alla små vänner som man umgicks med, samt alla de nya man stöte på och prata med. Har inte haft så här roligt på ett tag och de behövdes.

Nu ser man bara fram emot Mondaybar Black & White cruise och sedan Spanien för HTID in the sun 2009.

//Inchi

Kommentarer
Postat av: Angela

Sjukt fin logga :)

2009-04-12 @ 17:59:32
URL: http://www.shingela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar