Shirts n Pants that i Use for Dance.

Snacka om trist Rubrik. haha..
Och ännu tråkigare hade jag ikväll, så jag tänkte om jag nu ändå har visat lite bilder på mig själv genom tiden när jag varit ute på lite stamp fester.
Tja jag kan väll ändå ta kort på min samling av sådana kläder som jag använder när jag går ut på dirverse
UG Fester/Klubbar/Skogs Fester.



Plagget på de översta kortet till vänster köpte när man var på Docklands, för första gången och måste nog säga jag har nog inte använt den mer än 1 gång och de var där haha. De var min invigning till EDM kulturen.
Bild nr 2 och plagget till vänster har jag sytt själv och de gjorde man för massa länge sedan.
Men plaggen på de 2 översta bilderna använder man inte längre. Utan dom ligger och samlar damm i garderoben _^^_




Vad ska jag säga, men jag e såååå jäkla nöjd över vår "Swedish Hardcore Crew" shirt.
Fick ideen med Tava om att ha ett plagg så Britterna ser vart vi är ifrån när vi åker utomlands,
måste göra PR för oss själva ;)




Var svårt å se tryckten på dessa 2 när man tog kort framifrån, så fick ta den i vinkel och under UV lampa.
Men de e samma 2 plagg.




De 2 byxorna övert på denna bild använder man inte heller längre, men dom passar fortfarande de e ju kul =)

Ni som är insatta, ser att de går lite av en röd tråd i dessa kort.
De mesta plagg är från Cyberdog, jo jag vet, men tycker dom göra snygga plagg där av jag köpt dem.
Får nog ta och beställa nå andra plagg från utlandet nästa gång för att få lite mer variation i de hela.

Ni kanske tyckte detta var lite av ett tråkigt inlägg, ja jag håller med er, men hade inget bättre för mig så why not.
När jag ändå var igång haha..

Men imorgon är de utgång i alla fall, då ska gänget och jag ut på GK och shaka loss lite.
Och på lördag blir de Technostate med Asterix, Neelix, Rokkaz och Puppan.
Looking forward to it.

De som e kvar och säga är bara Night Night Sleep tight.

//Inchi

Kommentarer
Postat av: Mickla

haha den där tröjan du köpte på docklands är det den du har pratat om tidigare? :P

2009-03-27 @ 10:52:10
URL: http://Http://www.metrobloggen.se/Mickla
Postat av: Jennysen

Vad som saknas? Den där känslan av att jag är kär lixom...

Alla tecken på att vara kär, men ändå infinner sig inte känslan! :S

2009-03-27 @ 12:39:29
URL: http://www.metrobloggen.se/jennysen
Postat av: Jennysen

Ja, jag vet att du är olyckligt kär, och det är inte kul! :(

Jag tar det lugnt... och känslan kommer nog infinna sig! :)

2009-03-27 @ 15:58:04
URL: http://www.metrobloggen.se/jennysen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar