MondayBar SpringBreak Cruise


2 dagar kvar.
Sedan är de åter en av stor favoriterna här.
Vår kära MondayBar kryssning =)
Denna gång är de Mondaybar SpringBreak Cruise som gäller.
19.15 går båten från Värta terminalen och sätter kurs mot Åbo och massa PARTY !!!!!
Denna kryss kan nog så de tidigare kryssarna. Förutom förra årets Black & White kryssning, samt den senaste som hade riktigt hög mysfaktor.
Men denna gång så bjuds vi inte på nån mindre än Armin van Buuren som är en av de största DJ:s inom trance scenen.
Men annars man får inte glömma de som står lite mer för den hårdare skolan, Dark by Desing, Alex the Kidd, och många fler.
Sedan har man ju självklart min polare Fredrik Grass som ska lira som vanligt =)
Ser fram emot hans sett.
Han ska nämligen värma upp golvet och avslutar morgonkvisten med ett sett.
Ska blir riktigt nice.

Ser oxå fram emot att träffa många av mina kompisar som man inte allt för ofta träffar på, men Tava, my brother from a different mother ska naturligtvis också med.
Haha han och jag hänger verkligen ihop när de kommer till festande.
Kan inte annat än säga att jag e riktigt glad att jag har lärt känna den killen.

Men 2 dagar kvar som sagt. Ikväll och imorgon bara.. Fast imorgon natt ska man jobba från 19-07 så de blir hem packa snabbt fixa de som skas, och sova sedan iväg till Terminalen och möta upp samtliga.

Oooh inte glömma. Efter kryssen är de efterfest på Göta Källare oxå. WOHO!!
Då kommer dom köra sin Black & White edition. De kommer bli riktigt skyst avslut.
Looooking Goooood !!!

Nu ska man sitta och softa lite, ladda upp med lite musik och skyst film för att komma in the mood.
Så för er party sugna som nu läser min blogg. här e några filmer som jag kan rekomendera som får upp fest humöret.

Human Traffic.
It's All Gone Pete Tong
Groove


Så ni får helt enkelt vänta till efter kryssen för att se de kort som fastna på objektivet. ;)
Tills dess.
Be safe, stay in school and dont use drugs.
//Inchi

Kommentarer
Postat av: Johannes

Tjena!



Gillar din blogg och lägger gärna upp en hyperlink från min sida! Tänkte bara kolla så att det är ok!?



Må väl!

Mvh Johannes

2009-03-16 @ 20:34:45
URL: http://www.johannesandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar