State of Mind

Ja då har man äntligten gått å blivit ledig från jobbat några dagar.. 5 dagar...Äntligen har varit så slut i kroppen å huvet de dagarana jag har jobbat, har varit så trött att de har varit svårt å hålla sig vaken. men äntligen e de över.
De rolige e dock att här sitter jag, precis dagen då man har gått av sitt sista pass så sitter jag fortfarande uppe och skriver i min blogg.
Eh anledningen till de är att jag vill in till stan så tidigt som möjligt för att dra till Saturn Return så jag kan köpa biljett till Technostate som är i helgen. Vet inte hur många biljetter som e kvar men de närmar sig slutet i alla fall.
400 var sålda häromdagen så de e väll MAX 100 kvar.
Får hoppas att de finns kvar när jag kommer men de borde de göra.
Anledningen till de stora efterfrågan tror jag nog e för att Asterix å Neelix ska lira.
2 stora namn som grabbarna har lyckats få ner.
Samt Rokkaz ska ju lira honom får man inte glömma. Tror att den här festen kommer bli riktigt nice ser verkligen fram emot helgen.

I övrigt händer de inte så mycket i mitt liv, bloggen står still när jag jobbar, för att berätta vad som händer på jobbet kan jag inte göra. Tystnadsplikt.. Samt så e de inte så händelserikt de heller. Så ni missar inget.

Men annan grej som jag fick här om dagen, de var ett ryck att kolla igenom mina film snuttar från tiden då Docklands fanns. Och jag fick en nostalgi tripp. Kan inte säga annat att jag verkligen saknar den lagerlokalen som de brukade hållas fester i var å varannan helg. De var tider.
Saknar verkligen arrangörerna som verkligen gjorde ett fantastiskt jobb med både lokal, musik och artister.
Shit de var tider de.
Önskar att man skulle kunna åstakomma nå liknande ställe men tyvärr så motarbetas EDM kulteren så de e svårt att åstakomma nått, men tappra försök görs och de dom ska ha eloge för sitt arbete.
Kämpa på pojkar å flickor.

För er som mins tiden på Docklands, vi kan inget annat göra än sörja att den platsen finns inte mer förutom i våra hjärtan å minnen. För er andra som missa den epoken, vad ska jag säga. Synd att ni inte var där.
Jag är i alla fall glad att jag fick chansen under 3 års tid vara med å delta på dessa fester.

Sista festen gick av stapeln 21/12-2002 ett datum alla vi Docklands anhängare kommer att minnas, av den enda och bästa stället i Stockholm Sverige som arrangerade EDM fester.


Film från sista festen på Docklands.


 

 En annan filmsnutt från TranceAtlantic @ Docklands

In Memorys of all you RymdSemlor


//Inchi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar