Technostate - Explosion 2



Oj vart ska man börja egentligen.
Lördagen började segt. Hade vart på GK kvällen innan med Tava å Jonas, var kanske inte den bästa kvällen men vi hade de kul, fick stampa av oss lite. Sprang på lite vänner även där som gjorde kvällen bättre.

Lördagen vart de i alla fall att åka på en förfest som jag vart bjuden till av Billy som själv hade blivit bjuden av en skara människor. Tyvärr så mins jag inte namnen på alla. Men dom var allt roliga att umgås med. Även om man är smula blyg å skygg av sig när de kommer till nya människor och större grupper som man inte känner.

Var i alla fall en tacos kväll med mums mums och endel dricka. Inte för min del, jag körde bil haha.
Konstigt ne då inte alls. Sällskapet var trevliga och knasiga.
Hade massa trevlig musik undertiden oxå, fick även besök av Ultraform (Fabian) som stod och lekte endel bakom mixer.
De var riktigt nice, han brände av några skysta beats måste jag allt säga =)
Har sprungit på han förut, dock inte hört han spela. Men de ska jag nog ta och göra.

Hur som haver kvällen gick och vi rörde oss vid 23 snåret iväg mot festen.
Var inte större kö tack och lov. Slapp stå allt för länge utomhus där.
Förstod nästan att de flesta skulle komma till main eventet med Asterix som skulle börja senare..
Kan säga att jag inte var alls motiverad när jag kom till festen och trode jag skulle ha skit tråkigt.
Well.. Jag hade de till en början. Musiken var bra men humöret var inte de bästa.. Så man tänkte ge de en chans och började ta fram sina nyinköpta öronproppar.

Vafan tror ni inte händer ? Eftersom skiten har en kortare fäste än de tidigare jag haft så har man en speciel anordning för att hålla i skiten när man för in den i örat. Och eftersom man inte har nå koll på hur djupt man får in den exat.
För den känns knappt. Gissa...

Jag för in skiten för långt in i örat.
Så jag får inte ut den igen. Halvt panik får man å tänker.

"Shit de här kan inte vara sant. Ska jag låta den vara kvar i örat till festen är över lr ?"

Börjat allvarligt tänka på att åka till akuten, för den var verkligen långt inkörd i örat. Skojar inte.

Allt detta händer inom 20 min från de att vi kom in tills jag för in öronproppen.
Mitt val blir att jag drar till akuten. Slänger mig i bilen och åker till akuten. Inte den närmsta.
För där hade jag fått sitta i timmar innan jag fick ut den, så man åker själfallet till akuten där jobbar. haha

Ja dom vart ju förvånade att se än, dels i sin utstyrsel och på en ledig dag.
Men dom var snälla och hjälpte mig få ut den. Gick på 5 min så var den ute.
Men jag stannade kvar en stund och pratade lite med dem i alla fall. När jag ändå var där.
Mina töser på akuten ja de e fina å bra tjejer dom.

Sedan var de bara iväg tillbax till Technostate.
Och denna gång var de tooook mycket folk som stod i kö för att komma in, ja klockan började närma sig "Asterix", haha.
Samt denna gång så gjorde jag inte om misstaget med öronpropparna.. Gjorde jag de sakta å försiktigt de hade ju bara varit för pinsamt med att åka dit igen haha. Usch var lite pinsamt som de var lixom _^^_

Men nu började de arta sig i alla fall med humöret, musiken började driva igång mig å massa kompisar som fick upp mitt humör oxå..
Kom lagom till att Bohemicas spelning och lite innan Asterix skulle lira..
Vet inte men de här måste vart min turdag idag. Tror ni inte att när man står framför å ska fota Asterix när han ska gå på.
Står man framför en rökmaskin på golvet. Och den går igång. Oj jag lovar er. Stå inte framför en sådant, specielt när de e ett jävla tryck i skiten. Shit alltså.
Tänk er att bli skjuten med högtrycks spruta på 5 cm avstånd, på benet.
De brände till som bara "F A N", trode jag hade blivit skållad lr nått.
Ont gjorde de och lätt rådnad på benet har man fortfarnde där strålen träffade. Shit min dag verkligen.

Men kvällen fortsatte i stort sätt utan fler insidenter. Jag hade roligt. Vart inge dans, kanske lite gung bara men endel fotografering vart de allt.
Asterix sett var riktigt trevligt, och Neelix som tog över efter honom, jag kan inte säga någe annat än att de settet var fantastiskt. Viste inget om killen, ser lite ut som en data nörd haha, vist e dom goa vi små data nördar.
Men vilken musik. Oj de var så trevlig han var verkligen ett bra avslut för natten.
Hela kalaset slutade kl 06, svensk vintertid.

Den här festen var verkligen guld för mig. Kostade lite men ack de var de värt i efterhand.
Verkligen eloge till Crew'n som jobbade och alla djs och artister.. Underbar kväll.

Hoppas på mer snart.



//Inchi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har benet återhämtat sig? =)

2009-03-30 @ 09:33:00
URL: http://tesshimz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar