Vaffanculo @ Norrköping.

Igår var de en biltur till Norrköping som gällde och festen Vaffanculo arrangerad av Bankai Crew.
Deras första fest som dom arrade. Och måste säga att de var rätt så hygligt för att vara den första.
Har inte så mycket att klaga över egentligen.
Tycker att de var lite synd att de var så lite folk och att många drog sig hem tidigt. =/
Men den enda jag annars har en klagans ord och lägga på så var de väll musik kombon.
Synd att de inte var lite mer Hardstyle, missade de mesta eftersom man kom lite sent.
Men att dom slängde in terror mellan hardcore setten. Vart kanske lite för mycket för min smak.

Men annars hade jag de trevligt. Fick träffa på mina kompisar som man inte sett på ett tag, träffa lite nya oxå.
Samt ta lite kort. Så de var helt oki kväll även om de kanske inte vart helt värt och åka hela den långa vägen.
Men man fick komma ut och träffa på kompisar.

Men här kommer lite kort från gårdagens event.




  

  



   


//Inchi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar